Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1358 artikelen
Eindtermen voor de bacheloropleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
R. F. J. M. Laan,J. A. Bulte,
+2
H. E. M. Daelmans,H. A. M. Snellen-Balendong & J. C. C. Borleffs,
Inventarisatie van het onderwijs in de spoedeisende geneeskunde in de opleiding tot basisarts in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
J. M. Th. Draaisma,G. Roest,
+1
R. G. van Kesteren & A. Vulto,
Benoemd
Editie02 2014
Auteurs
L. W. T. Schuwirth,
De vernieuwde co-assistentschappen in Nijmegen: de eerste ervaringen
Editie02 2014
Auteurs
C. T. Postma,W. J. H. M. van den Bosch,
+1
R. Laan,
Alexander van Es. Anatomie van het gevoel.
Editie02 2014
Auteurs
J. J. Out,J. A. Brienen,
+1
A. J. Schneider,
Feedback ter bevordering van de professionele ontwikkeling van docenten
Editie02 2014
Auteurs
D. H. J. M. Dolmans,R. E. Stalmeijer & H. A. P. Wolfhagen,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
Klinische probleemanalyse als methodiek in het onderwijs in probleemoplossingsvaardigheden in het Nijmeegse geneeskundecurriculum
Editie02 2014
Auteurs
J. C. G. Jacobs,B. M. Cools,
+1
C. T. Postma,
Evaluaties door studenten van een reeks probleemoplossingsgerichte klinische colleges in een traditioneel curriculum
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,E. Struyf,
+4
H. Jaspaert,C. Aubry,P. J. Janssen,B. van Damme,
Voorbereiding op de co-assistents\chappen
Editie02 2014
Auteurs
A. J. Gercama,G. Locher,
+1
J. J. S. van de Kreeke,
Beheersing van medisch-technische vaardigheden door huisartsen-in-opleiding en huisartsopleiders
Editie02 2014
Auteurs
J. J. M. Jansen,A. W. M. Kramer,
+3
A. J. J. A. Scherpbier,C. P. M. van der Vleuten,L. H. C. Tan,
Interdisciplinair onderwijs in de klinische fase: klinische farmacologie, medische microbiologie, pathologie en medische genetica in het co-assistentschap huisartsgeneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
J. Greidanus,
Richtlijnen voor het onderwijs in de medische vervolgopleidingen: waarom en hoe?
Editie02 2014
Auteurs
Th. J. ten Cate,M. Horsman,
+1
S. J. van Luijk & F. Scheele,
Studievoortgangsproblemen van buitenlandse artsen die instromen in een hoger jaar van de opleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
P. G. P. Herfs,J. R. E. Haalboom,
Vernieuwing opleiding kindergeneeskunde in de Beatrix Kinderkliniek, Universitair Medisch Centrum Groningen
Editie02 2014
Auteurs
J. Pols,E. Jippes,
+2
A. A. E. Verhagen,L. M. Hercules & P. J. J. Sauer,
Supervisie in de medische praktijk: het oordeel van specialisten in opleiding. Arts-assistenten kindergeneeskunde beoordelen supervisoren*
Editie02 2014
Auteurs
J. O. Busari,P. M. Greidanus,
+1
N. M. Weggelaar & I. A. M. Schiering,
25 jaar TMO
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
Vruchtbare ‘nutteloosheid’: het belang van algemene vorming in de context van beroepsgerichte academische opleidingen
Editie02 2014
Auteurs
W. Derkse,
De kwaliteit van de medische opleidingen getoetst?
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,R. P. Zwierstra,
Probleemgestuurd leren: een literatuuroverzicht
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,H. Jaspaert,
De overgang van theorie naar praktijk in het medisch curriculum
Editie02 2014
Auteurs
C. J. A. H. Prince,M. W. J. van de Wiel,
+3
A. J. J. A. Scherpbier,C. P. M. van der Vleuten,H. P. A. Boshuizen,
Een analyse van de kosten in een probleemgestuurd curriculum
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,M. E. H. Heckmann,
+3
L. F. J. Th. M. Kolle,G. A. J. Dunselman,C. P. M. van der Vleuten,
Verschillen in belangstellingsprofielen van vrouwelijke en mannelijke studenten geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
J. J. D. J. M. Rademakers,A. L. S. Bloemen,
+2
M. B. M. Soethout,J. Cohen-Schotanus & Th. J. ten Cate,
Evaluatie van het landelijk project Integratie van sekse in het medisch basiscurriculum
Editie02 2014
Auteurs
P. Verdonk,T. Lagro-Janssen,
Arts zijn in Nederland. Hoe ziet de ideale arts eruit in de ogen van buitenlandse arts-studenten en wat denken zij over de Nederlandse gezondheidszorg?
Editie02 2014
Auteurs
A. L. M. Lagro-Janssen,& M. E. T. C. van den Muijsenbergh,
De onderwijsvisitatie geneeskunde van de Vlaamse universiteiten in 2005
Editie02 2014
Auteurs
B. Meyboom- de Jong & J. C. M. Metz,
Ervaringsgestuurd onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
T. Dornan,
Redenen voor verzuim door studenten na vrij\willige inschrijving voor simulatiepatiëntencontacten
Editie02 2014
Auteurs
K. te Sligte,J. van Dalen,
+2
G. M. Verwijnen,J. -J. Rethans,
De cursus ‘Attitudevorming en gespreksvoering voor buitenlandse artsen’
Editie02 2014
Auteurs
J. J. Out,J. A. Brienen,
+1
A. J. Schneider,
Differentiatie in de huisartsopleiding: evaluatie van een nieuwe module
Editie02 2014
Auteurs
M. H. Sagasser,Th. B. Voorn,
+2
B. P. A. Thoonen,B. J. A. M. Bottema,
Het opleiden van eerstejaars studenten tot medisch specialist: alleen mogelijk bij voldoende wetenschappelijke expositie
Editie02 2014
Auteurs
R.O.B. Gans,
Waar blijft het onderzoek?
Editie02 2014
Auteurs
Ellen Easton,
De structuur van een consult – een kwalitatieve benadering Wat vinden huisartsen zelf?
Editie02 2014
Auteurs
M. E. Andeweg,M. Terluin,
+2
P. M. Boendermaker,J. Pols,
Internationalisering van het medisch onderwijs: de stand van zaken
Editie02 2014
Auteurs
G.D. Majoor,S. Niemantsverdriet,
+6
M. M. Groen,G. E. A. ten Have,C. E. Hulstaert,M. A. J. Nijenhuis,M. A. T. M. Vorstenbosch,S. C. Willemstein,
Elektronische ingangstoetsen voor histologiepractica
Editie02 2014
Auteurs
E. J. Spierenburg,M. Doets,
+1
P. J. M. Leenen,
Bepaling van de referentiewaarde bij screenende kennistoetsendoor het NHG met de methode van Angoff
Editie02 2014
Auteurs
J. ter Burg,W. H. M. Emons,
+2
S. S L. Mol,L. W. T. Schuwirth,
Studiemateriaal Discipline obstetrie en gynaecologie
Editie02 2014
Auteurs
H. J. Hoogland,K. Boer,
+6
J. L. H. Evers,Th. J. M. Helmerhorst,J. M. W. M. Merkus,A. Middeldorp,A. A. W. Peters, G. H. A. Visser,W. C. M. Weijmar Schultz,
De Dynamische Patiënt Simulator als toetsvorm
Editie02 2014
Auteurs
P. M. Bloemendaal,J. M. van Baalen,
+1
S. Eggermont,
Vaart in de Innovatie van de Vervolgopleidingen (In VIVO): van terugkijken naar vooruitzien
Editie02 2014
Auteurs
Fedde Scheele,Scheltus van Luijk,
Een elektronisch zelfstudiepakket over spraak- en taalstoornissen voor de opleiding logopedie en audiologie aan de Universiteit van Gent
Editie02 2014
Auteurs
C. Mostaert,J. van Borsel,
+2
B. Morlion,K. Corthouts & A. Derese,
Veranderen: een meervoudig perspectief
Editie02 2014
Auteurs
L. de Caluwé,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Zij-instroom geneeskunde: wordt het kennisniveau van de reguliere studenten bereikt?
Editie02 2014
Auteurs
G. R. Terwisscha van Scheltinga,J. Schönrock-Adema,
+2
J. B. M. Kuks,M. F. van Driel & J. Cohen-Schotanus,
Trainingen voor klinische docenten
Editie02 2014
Auteurs
R. P. Zwierstra,Th. E. Fick,
Publicatieplicht?
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
De medische opleiding een continuüm!?
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
Medisch studenten en hun opvattingen over professionele autonomie
Editie02 2014
Auteurs
M. M. C. Lambregts,W. P. J. van Oosterhout & J. A. Dekker,
Nieuwe tijden, nieuwe dokters. Competentiegericht opleiden
Editie02 2014
Auteurs
A. K. Meininger,P. P. M. Bakker,
De arts en the arts
Editie02 2014
Auteurs
Onno Cluysenaer,
Beoordelen van opleiders door arts-assistenten
Editie02 2014
Auteurs
E. R. Flikweert,M. T. Miedema & J. W. Briët,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet