Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1352 artikelen
Junior Scientific Masterclass. Groningse professionele kweekvijver om studenten tot artsonderzoeker op te leiden
Editie02 2014
Auteurs
Jan Dequeker,
De NVMO in de jaren 2007-2012: beleidsvisie voor een volwassen vereniging
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
Vijfendertig jaar Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
&
Editie02 2014
Auteurs
J. W. Briët & J. A. Mazel,
NVMO-congres 2006
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Viva in vivo assessment (VIVA) Toetsing van het handelen van artsen en studenten door observatie in de klinische praktijk
Editie02 2014
Auteurs
P. Ram,S. Hobma,
+1
K. Aretz,
Gespreksvaardigheden toetsen met de computer: de ontwikkeling van een toetsmethode voor preklinische geneeskundestudenten
Editie02 2014
Auteurs
R. L. Hulsman,A. M. Hoos,
Onderwijsvernieuwing als beleidsinstrument. Over de modernisering van de medische vervolgopleidingen.
Editie02 2014
Auteurs
A. de Bont,I. Wallenburg,
+4
M. J. Heineman,S. J. van Luijk,J. A. A. M. van Diemen-Steenvoorde,F. Scheele & P. Meurs,
Kunst, literatuur en dokters zonder een goed glas wijn
Editie02 2014
Auteurs
Ignace Schretlen,
Het zelfoordeel van buitenlandse artsen over hun VWS-assessment-competenties bij de start van de opleiding geneeskunde in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
P. G. P. Herfs,L. Kater & J. R. E. Haalboom,
Canon van medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
In-training assessment in an undergraduate clerkship. Feasibility, reliability, effect on learning environment
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Raamplan 2001
Editie02 2014
Auteurs
Albert Scherpbier,
FTO is … twee handen op één buik. Een reis begint met de eerste stap
Editie02 2014
Auteurs
S. Pans,A. de Boer,
+2
T. B. Voorn,T. H. C. Damen,
Multiprofessioneel onderwijs: een haalbaarheidsonderzoek
Editie02 2014
Auteurs
A. M. M. Verbeek-Weel,J. C. M. Metz,
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
Editie02 2014
Auteurs
N. Hylkema,C. A. A. H. Prince,
+2
C. P. M. van der Vleuten,A. J. J. A. Scherpbier,
Schriftelijke toetsen voor klinische probleemoplosvaardigheden: een overzicht
Editie02 2014
Auteurs
Johan Beullens,H. Jaspaert,
Lezen van studieboeken
Editie02 2014
Auteurs
Th. J. ten Cate,
De student als observator en feedbackgever voor docenten: een procesevaluatie
Editie02 2014
Auteurs
R. E. Stalmeijer,W. de Grave,
Nieuwe regelgeving voor de medische vervolgopleidingen. Opleidingen worden beter en leuker
Editie02 2014
Auteurs
O. P. Bleker,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
P. M. J. Stuyt,
Reanimatieonderwijs in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Lia Fluit,
Werkgroep Docentprofessionalisering van de NVMO
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
Editie02 2014
Auteurs
W.S. de Grave,H.P.J. Witteman,
In memoriam prof. dr. Berend Oeseburg (1939-2000)
Editie02 2014
Auteurs
Herman van Rossum,
Het volgen van een training gynaecologisch en/of andrologisch onderzoek: kenmerken van wel- en niet-deelnemende studenten
Editie02 2014
Auteurs
E. E. M. Kerkhofs,L. A. T. Jansvedel,
+6
A. J. J. A. Scherpbier,J. van Dalen,J. Havas,H. Kruseman,B. H. Verhoeven,G. M. Verwijnen,
Een rijk geschakeerd palet
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
De NVMO is 35 geworden: een terugblik op haar adolescentie en moederschap
Editie02 2014
Auteurs
Lennart Bouman,
De kliniek is de voornaamste plaats om klinische kennis op te doen
Editie02 2014
Auteurs
J. Stam,
Problem-based learning as a preparation for professional practice
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Dealing with grief and requesting donation. An international challenge. Effects of the European Donor Hospital Education Programme
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Toetsing in de opleiding tot gynaecoloog
Editie02 2014
Auteurs
F. Scheele,J. I. Puyenbroek,
+3
B. Wolf,M. F. Schutte,M. I Schade,
Het toelatingsexamen ‘Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: voorspellende validiteit en reacties van de studenten
Editie02 2014
Auteurs
F. Lievens,P. Coetsier,
+1
T. Buyse,
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,C. Aubry,
+1
H. Jaspaert,
Het opleidingsfonds: verdeling van kwantiteit of kwaliteit?
Editie02 2014
Auteurs
H. J. L. Brackel,
De CTEI: kwaliteit of kwantiteit of van allebei een beetje? Zorgen over een veel gebruikt meetinstrument voor de docentkwaliteit van de klinische docenten
Editie02 2014
Auteurs
P. M. Boendermaker,P. Remmelts,
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
Editie02 2014
Auteurs
Ineke Molenaar,
NVMO-congres 2005
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
Editie02 2014
Auteurs
T. Sminia,F. B. M. Sanders,
+6
A. W. de Weerd,A. A. Wieringa,D. C. Duchatteau,L. J. Schmit Jongbloed,M. C. Willemsen,J. C. C. Borleffs,
Begin
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
R. Dijcks,D. H. J. M. Dolmans,
+1
J. F. C. Glatz,
Artsopleiding en numerus fixus
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
Een toets voor de beoordeling van verloskundige competentie
Editie02 2014
Auteurs
M. J. B. Govaerts,L. W. T. Schuwirth,
+3
C. P. M. van der Vleuten,A. K. Pin,M. E. J. Clement,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
Loukie Hoos,
Leren leren – leren doceren: een cursus didactische professionalisering voor aios
Editie02 2014
Auteurs
M. D. Ottink,J. O. Busari & G. G. M. Essed,
Rapport Dijsselbloem versus de zorgopleidingen
Editie02 2014
Auteurs
Fedde Scheele,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Roy Remmen,
Beelmateriaal gezocht
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
Eugène J. F. M. Custers,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet