Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1352 artikelen
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,C. Aubry,
+1
H. Jaspaert,
Het opleidingsfonds: verdeling van kwantiteit of kwaliteit?
Editie02 2014
Auteurs
H. J. L. Brackel,
De CTEI: kwaliteit of kwantiteit of van allebei een beetje? Zorgen over een veel gebruikt meetinstrument voor de docentkwaliteit van de klinische docenten
Editie02 2014
Auteurs
P. M. Boendermaker,P. Remmelts,
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
Editie02 2014
Auteurs
Ineke Molenaar,
NVMO-congres 2005
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
Editie02 2014
Auteurs
T. Sminia,F. B. M. Sanders,
+6
A. W. de Weerd,A. A. Wieringa,D. C. Duchatteau,L. J. Schmit Jongbloed,M. C. Willemsen,J. C. C. Borleffs,
Begin
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
R. Dijcks,D. H. J. M. Dolmans,
+1
J. F. C. Glatz,
Artsopleiding en numerus fixus
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
Een toets voor de beoordeling van verloskundige competentie
Editie02 2014
Auteurs
M. J. B. Govaerts,L. W. T. Schuwirth,
+3
C. P. M. van der Vleuten,A. K. Pin,M. E. J. Clement,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
Loukie Hoos,
Leren leren – leren doceren: een cursus didactische professionalisering voor aios
Editie02 2014
Auteurs
M. D. Ottink,J. O. Busari & G. G. M. Essed,
Rapport Dijsselbloem versus de zorgopleidingen
Editie02 2014
Auteurs
Fedde Scheele,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Roy Remmen,
Beelmateriaal gezocht
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
Eugène J. F. M. Custers,
Overzicht werkgroepen van de NVMO
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Editie02 2014
Auteurs
A. G. H. van Ruijven,A. M. Lagaay,
Kwaliteit van opleidingen
Editie02 2014
Auteurs
Albert Scherpbier,
De rol van (simulatie)patiënten in het onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
S. L. Gorter,J. -J. Rethans,
+1
A. J. J. A. Scherpbier,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
Klinische kennis kan niet alleen in de praktijk verkregen worden
Editie02 2014
Auteurs
P. F. de Vries Robbé,
De medische opleiding hoeft geen rekening te houden met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*
Editie02 2014
Auteurs
T.A.W. Splinter,
Computers zijn niet nodig voor goed onderwijs in de geneeskunde*
Editie02 2014
Auteurs
J. van der Meer,
Competentiegerichte selectie van toekomstige urologen: ervaringen uit de praktijk
Editie02 2014
Auteurs
R. P. J. M. van de Loo,
Professioneel gedrag: een (on)mogelijke opgave voor studenten/artsen? De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie beschrijvend
Editie02 2014
Auteurs
L. C. Aukes,
Onderwijs rond chronisch zieken in de medische curricula van Nederland
Editie02 2014
Auteurs
J. Pols,J. van der Griend,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
F. P. M. J. Groeneveld,
Het opleidingsfonds: een zegen!
Editie02 2014
Auteurs
C. D. de Kroon,
Een contextgebonden training voor huisartsen in communicatieve vaardigheden bij lageluchtweginfecties
Editie02 2014
Auteurs
J. W. L. Cals,N. A. M. Scheppers,
+4
R. M. Hopstaken,K. Hood,G-J Dinant,H. Goettsch & C. C. Butler,
Van genezen in geloof tot geloof in genezen. De medische faculteit van de Vrije Universiteit, 1880-2000
Editie02 2014
Auteurs
Eug`ene Custers,
Vertical integration in medical education: Studies on the required basic science knowledge and the concept of context
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
In de spreekkamer is parate kennis belangrijker dan opzoekkennis*
Editie02 2014
Auteurs
H. J. M. van Rossum,
Acceptabiliteit als element voor de bruikbaarheid van toetsen: de elementen die voor studenten wegen
Editie02 2014
Auteurs
P. van der Harst,G.A.H. Buist,
+4
W. Tulp,E. Meijer,T. E. Ettema,J. Cohen-Schotanus,
Afscheid
Editie02 2014
Auteurs
Albert Scherpbier,
Evalueren van klinisch docenten
Editie02 2014
Auteurs
J. Pols,
Selectie
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
Docenten vergeten bij Marshallhulp
Editie02 2014
Auteurs
J. R. E. Haalboom,
Toepassing van het concept EPA als verbinding tussen professionele activiteiten en CanMEDS competentie-gebieden: pilotstudie Physician Assistant Urologie
Editie02 2014
Auteurs
G. Spenkelink-Schut,Th. J. ten Cate & H. S. M. Kort,
Radiologie als onderdeel van het stationsexamen klinische vaardigheden
Editie02 2014
Auteurs
I. A. H. van den Berk,J. M. M. van de Ridder,
+1
J. P. J. van Schaik,
Wereldnieuws
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Computer-based nutrition education for general practice. Development of a training program and effect assessment by standardized patients
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Wereldnieuws
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
Editie02 2014
Auteurs
J. R. Huizenga,G. K. Bijl,
Vaardig communiceren in de gezondheidszorg; een evidence-based benadering`
Editie02 2014
Auteurs
J. W. Briët & E. P. Veening,
Ontwikkelen probleemoplossingsgerichte klinische colleges het diagnostisch denken en blijkt dit uit het extended-matching examen?
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,B. van Damme & E. Struyf,
Een goede medische opleiding houdt rekening met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*
Editie02 2014
Auteurs
P. G. P. Herfs,
Zonder computers geen goed onderwijs in de geneeskunde*
Editie02 2014
Auteurs
J. H. Ravesloot & A. Hasman,
De relatie tussen specialisme van keuzeco-schap en vervolgopleiding
Editie02 2014
Auteurs
W. M. Molenaar,J. J. Reinders,
+1
J. Cohen-Schotanus,
Een beter inzicht in de aard van het cueing-effect De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie onderzoek
Editie02 2014
Auteurs
A. Bruining,M. M. Verheggen,
+1
L. W. T. Schuwirth,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet