Artikelen

Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.

Filter artikelen

Editite

Editite

Category

Category

Zoeken

Zoeken
1352 artikelen
Banner
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Beullens,C. Aubry,
    +1
    H. Jaspaert,
Banner
Het opleidingsfonds: verdeling van kwantiteit of kwaliteit?
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. J. L. Brackel,
Banner
De CTEI: kwaliteit of kwantiteit of van allebei een beetje? Zorgen over een veel gebruikt meetinstrument voor de docentkwaliteit van de klinische docenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. M. Boendermaker,P. Remmelts,
Banner
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
  • Editie02 2014
  • Auteurs Ineke Molenaar,
Banner
NVMO-congres 2005
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs T. Sminia,F. B. M. Sanders,
    +6
    A. W. de Weerd, A. A. Wieringa, D. C. Duchatteau, L. J. Schmit Jongbloed, M. C. Willemsen, J. C. C. Borleffs,
Banner
Begin
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan Borleffs,
Banner
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. Dijcks,D. H. J. M. Dolmans,
    +1
    J. F. C. Glatz,
Banner
Artsopleiding en numerus fixus
  • Editie02 2014
  • Auteurs Olle ten Cate,
Banner
Een toets voor de beoordeling van verloskundige competentie
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. J. B. Govaerts,L. W. T. Schuwirth,
    +3
    C. P. M. van der Vleuten, A. K. Pin, M. E. J. Clement,
Banner
Boekbespreking
  • Editie02 2014
  • Auteurs Loukie Hoos,
Banner
Leren leren – leren doceren: een cursus didactische professionalisering voor aios
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. D. Ottink,J. O. Busari & G. G. M. Essed,
Banner
Rapport Dijsselbloem versus de zorgopleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs Fedde Scheele,
Banner
Redactioneel
  • Editie02 2014
  • Auteurs Roy Remmen,
Banner
Beelmateriaal gezocht
  • Editie02 2014
  • Auteurs C. van Weel,
Banner
Boekbespreking
  • Editie02 2014
  • Auteurs Eugène J. F. M. Custers,
Banner
Overzicht werkgroepen van de NVMO
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. G. H. van Ruijven,A. M. Lagaay,
Banner
Kwaliteit van opleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs Albert Scherpbier,
Banner
De rol van (simulatie)patiënten in het onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs S. L. Gorter,J. -J. Rethans,
    +1
    A. J. J. A. Scherpbier,
Banner
Redactioneel
  • Editie02 2014
  • Auteurs Benno Bonke,
Banner
Klinische kennis kan niet alleen in de praktijk verkregen worden
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. F. de Vries Robbé,
Banner
De medische opleiding hoeft geen rekening te houden met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*
  • Editie02 2014
  • Auteurs T.A.W. Splinter,
Banner
Computers zijn niet nodig voor goed onderwijs in de geneeskunde*
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. van der Meer,
Banner
Competentiegerichte selectie van toekomstige urologen: ervaringen uit de praktijk
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. P. J. M. van de Loo,
Banner
Professioneel gedrag: een (on)mogelijke opgave voor studenten/artsen? De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie beschrijvend
  • Editie02 2014
  • Auteurs L. C. Aukes,
Banner
Onderwijs rond chronisch zieken in de medische curricula van Nederland
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Pols,J. van der Griend,
Banner
Boekbespreking
  • Editie02 2014
  • Auteurs F. P. M. J. Groeneveld,
Banner
Het opleidingsfonds: een zegen!
  • Editie02 2014
  • Auteurs C. D. de Kroon,
Banner
Een contextgebonden training voor huisartsen in communicatieve vaardigheden bij lageluchtweginfecties
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. W. L. Cals,N. A. M. Scheppers,
    +4
    R. M. Hopstaken, K. Hood, G-J Dinant, H. Goettsch & C. C. Butler,
Banner
Van genezen in geloof tot geloof in genezen. De medische faculteit van de Vrije Universiteit, 1880-2000
  • Editie02 2014
  • Auteurs Eug`ene Custers,
Banner
Vertical integration in medical education: Studies on the required basic science knowledge and the concept of context
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
In de spreekkamer is parate kennis belangrijker dan opzoekkennis*
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. J. M. van Rossum,
Banner
Acceptabiliteit als element voor de bruikbaarheid van toetsen: de elementen die voor studenten wegen
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. van der Harst,G.A.H. Buist,
    +4
    W. Tulp, E. Meijer, T. E. Ettema, J. Cohen-Schotanus,
Banner
Afscheid
  • Editie02 2014
  • Auteurs Albert Scherpbier,
Banner
Evalueren van klinisch docenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Pols,
Banner
Selectie
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. J. J. A. Scherpbier,
Banner
Docenten vergeten bij Marshallhulp
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. R. E. Haalboom,
Banner
Toepassing van het concept EPA als verbinding tussen professionele activiteiten en CanMEDS competentie-gebieden: pilotstudie Physician Assistant Urologie
  • Editie02 2014
  • Auteurs G. Spenkelink-Schut,Th. J. ten Cate & H. S. M. Kort,
Banner
Radiologie als onderdeel van het stationsexamen klinische vaardigheden
  • Editie02 2014
  • Auteurs I. A. H. van den Berk,J. M. M. van de Ridder,
    +1
    J. P. J. van Schaik,
Banner
Wereldnieuws
  • Editie02 2014
  • Auteurs C. van Weel,
Banner
Computer-based nutrition education for general practice. Development of a training program and effect assessment by standardized patients
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Wereldnieuws
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. R. Huizenga,G. K. Bijl,
Banner
Vaardig communiceren in de gezondheidszorg; een evidence-based benadering`
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. W. Briët & E. P. Veening,
Banner
Ontwikkelen probleemoplossingsgerichte klinische colleges het diagnostisch denken en blijkt dit uit het extended-matching examen?
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Beullens,B. van Damme & E. Struyf,
Banner
Een goede medische opleiding houdt rekening met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. G. P. Herfs,
Banner
Zonder computers geen goed onderwijs in de geneeskunde*
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. H. Ravesloot & A. Hasman,
Banner
De relatie tussen specialisme van keuzeco-schap en vervolgopleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs W. M. Molenaar,J. J. Reinders,
    +1
    J. Cohen-Schotanus,
Banner
Een beter inzicht in de aard van het cueing-effect De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie onderzoek
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. Bruining,M. M. Verheggen,
    +1
    L. W. T. Schuwirth,
Banner
Banner
Banner

Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet

28 en 29 mei 2026