Artikelen

Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.

Filter artikelen

Editite

Editite

Category

Category

Zoeken

Zoeken
1352 artikelen
Banner
Junior Scientific Masterclass. Groningse professionele kweekvijver om studenten tot artsonderzoeker op te leiden
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan Dequeker,
Banner
De NVMO in de jaren 2007-2012: beleidsvisie voor een volwassen vereniging
  • Editie02 2014
  • Auteurs Olle ten Cate,
Banner
Vijfendertig jaar Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs Olle ten Cate,
Banner
&
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. W. Briët & J. A. Mazel,
Banner
NVMO-congres 2006
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Viva in vivo assessment (VIVA) Toetsing van het handelen van artsen en studenten door observatie in de klinische praktijk
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. Ram,S. Hobma,
    +1
    K. Aretz,
Banner
Gespreksvaardigheden toetsen met de computer: de ontwikkeling van een toetsmethode voor preklinische geneeskundestudenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. L. Hulsman,A. M. Hoos,
Banner
Onderwijsvernieuwing als beleidsinstrument. Over de modernisering van de medische vervolgopleidingen.
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. de Bont,I. Wallenburg,
    +4
    M. J. Heineman, S. J. van Luijk, J. A. A. M. van Diemen-Steenvoorde, F. Scheele & P. Meurs,
Banner
Kunst, literatuur en dokters zonder een goed glas wijn
  • Editie02 2014
  • Auteurs Ignace Schretlen,
Banner
Het zelfoordeel van buitenlandse artsen over hun VWS-assessment-competenties bij de start van de opleiding geneeskunde in Nederland
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. G. P. Herfs,L. Kater & J. R. E. Haalboom,
Banner
Canon van medisch onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
In-training assessment in an undergraduate clerkship. Feasibility, reliability, effect on learning environment
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Raamplan 2001
  • Editie02 2014
  • Auteurs Albert Scherpbier,
Banner
FTO is … twee handen op één buik. Een reis begint met de eerste stap
  • Editie02 2014
  • Auteurs S. Pans,A. de Boer,
    +2
    T. B. Voorn, T. H. C. Damen,
Banner
Multiprofessioneel onderwijs: een haalbaarheidsonderzoek
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. M. M. Verbeek-Weel,J. C. M. Metz,
Banner
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
  • Editie02 2014
  • Auteurs N. Hylkema,C. A. A. H. Prince,
    +2
    C. P. M. van der Vleuten, A. J. J. A. Scherpbier,
Banner
Schriftelijke toetsen voor klinische probleemoplosvaardigheden: een overzicht
  • Editie02 2014
  • Auteurs Johan Beullens,H. Jaspaert,
Banner
Lezen van studieboeken
  • Editie02 2014
  • Auteurs Th. J. ten Cate,
Banner
De student als observator en feedbackgever voor docenten: een procesevaluatie
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. E. Stalmeijer,W. de Grave,
Banner
Nieuwe regelgeving voor de medische vervolgopleidingen. Opleidingen worden beter en leuker
  • Editie02 2014
  • Auteurs O. P. Bleker,
Banner
Redactioneel
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. M. J. Stuyt,
Banner
Reanimatieonderwijs in Nederland
  • Editie02 2014
  • Auteurs C. van Weel,
Banner
Redactioneel
  • Editie02 2014
  • Auteurs Lia Fluit,
Banner
Werkgroep Docentprofessionalisering van de NVMO
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
  • Editie02 2014
  • Auteurs W.S. de Grave,H.P.J. Witteman,
Banner
In memoriam prof. dr. Berend Oeseburg (1939-2000)
  • Editie02 2014
  • Auteurs Herman van Rossum,
Banner
Het volgen van een training gynaecologisch en/of andrologisch onderzoek: kenmerken van wel- en niet-deelnemende studenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs E. E. M. Kerkhofs,L. A. T. Jansvedel,
    +6
    A. J. J. A. Scherpbier, J. van Dalen, J. Havas, H. Kruseman, B. H. Verhoeven, G. M. Verwijnen,
Banner
Een rijk geschakeerd palet
  • Editie02 2014
  • Auteurs Benno Bonke,
Banner
De NVMO is 35 geworden: een terugblik op haar adolescentie en moederschap
  • Editie02 2014
  • Auteurs Lennart Bouman,
Banner
De kliniek is de voornaamste plaats om klinische kennis op te doen
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Stam,
Banner
Problem-based learning as a preparation for professional practice
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Dealing with grief and requesting donation. An international challenge. Effects of the European Donor Hospital Education Programme
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Toetsing in de opleiding tot gynaecoloog
  • Editie02 2014
  • Auteurs F. Scheele,J. I. Puyenbroek,
    +3
    B. Wolf, M. F. Schutte, M. I Schade,
Banner
Het toelatingsexamen ‘Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: voorspellende validiteit en reacties van de studenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs F. Lievens,P. Coetsier,
    +1
    T. Buyse,
Banner
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Beullens,C. Aubry,
    +1
    H. Jaspaert,
Banner
Het opleidingsfonds: verdeling van kwantiteit of kwaliteit?
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. J. L. Brackel,
Banner
De CTEI: kwaliteit of kwantiteit of van allebei een beetje? Zorgen over een veel gebruikt meetinstrument voor de docentkwaliteit van de klinische docenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. M. Boendermaker,P. Remmelts,
Banner
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
  • Editie02 2014
  • Auteurs Ineke Molenaar,
Banner
NVMO-congres 2005
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs T. Sminia,F. B. M. Sanders,
    +6
    A. W. de Weerd, A. A. Wieringa, D. C. Duchatteau, L. J. Schmit Jongbloed, M. C. Willemsen, J. C. C. Borleffs,
Banner
Begin
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan Borleffs,
Banner
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. Dijcks,D. H. J. M. Dolmans,
    +1
    J. F. C. Glatz,
Banner
Artsopleiding en numerus fixus
  • Editie02 2014
  • Auteurs Olle ten Cate,
Banner
Een toets voor de beoordeling van verloskundige competentie
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. J. B. Govaerts,L. W. T. Schuwirth,
    +3
    C. P. M. van der Vleuten, A. K. Pin, M. E. J. Clement,
Banner
Boekbespreking
  • Editie02 2014
  • Auteurs Loukie Hoos,
Banner
Leren leren – leren doceren: een cursus didactische professionalisering voor aios
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. D. Ottink,J. O. Busari & G. G. M. Essed,
Banner
Rapport Dijsselbloem versus de zorgopleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs Fedde Scheele,
Banner
Redactioneel
  • Editie02 2014
  • Auteurs Roy Remmen,
Banner
Beelmateriaal gezocht
  • Editie02 2014
  • Auteurs C. van Weel,
Banner
Boekbespreking
  • Editie02 2014
  • Auteurs Eugène J. F. M. Custers,
Banner
Banner
Banner

Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet

28 en 29 mei 2026