Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1358 artikelen
Unconscious thought and deliberation without attention: A miracle or a mirage?
Editie06 2014
Auteurs
Eugène J. F. M. Custers,
Conscious versus unconscious thinking in the medical domain: the deliberation-without-attention effect examined
Editie06 2014
Auteurs
Janneke M. Frambach,Erik W. Driessen,
+1
Cees P. M. van der Vleuten,
Career decisions and gender: the illusion of choice?
Editie06 2014
Auteurs
Elspeth J. R. Hill,James A. Giles,
Conscious versus unconscious thinking in the medical domain: the deliberation-without-attention effect examined
Editie06 2014
Auteurs
Benno Bonke,Robert Zietse,
+5
Geoff Norman,Henk G. Schmidt,Roger Bindels,Silvia Mamede,Remy Rikers,
Gendered specialities during medical education: a literature review
Editie06 2014
Auteurs
Margret Alers,Lotte van Leerdam,
+2
Patrick Dielissen,Antoine Lagro-Janssen,
Tailoring medical education to meet speciality needs
Editie06 2014
Auteurs
Sayinthen Vivekanantham,Rahul Ravindran,
+1
Dushyanth Gnanappiragasam,
Mind the gap: the transition to hospital consultant
Editie06 2014
Auteurs
Michiel Westerman,
Use of a group concept mapping approach to define learning outcomes for an interdisciplinary module in medicine
Editie06 2014
Auteurs
Slavi Stoyanov,Howard Spoelstra,
+8
Deirdre Bennett,Catherine Sweeney,Sabine Van Huffel,George Shorten,Siun O’Flynn,Padraig Cantillon-Murphy,Colm O’Tuathaigh,Louise Burgoyne,
Cognition, culture, and credibility: deconstructing feedback in medical education
Editie03 2014
Auteurs
Christopher Watling,
UK medical school over-assessment: a simple solution
Editie03 2014
Auteurs
Neel Sharma,
Back to the bedside: the role of bedside teaching in the modern era
Editie03 2014
Auteurs
Zeshan Qureshi,
What do we transfer in case discussions? The hidden curriculum in medicine…
Editie03 2014
Auteurs
Yolande Witman,
Tim Swanwick, Understanding medical education: evidence, theory and practice: Wiley-Blackwell, 2013, 520 pp., 2nd edn, ISBN 978-1-118-47240-8
Editie03 2014
Auteurs
Griet Peeraer,
Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability
Editie03 2014
Auteurs
Marcus A. Henning,John Sollers,
+5
Joanna M. Strom,Andrew G. Hill,Mataroria P. Lyndon,David Cumin,Susan J. Hawken,
Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing
Editie03 2014
Auteurs
Kathleen G. McNeill,Annelise Kerr,
+1
Kenneth I. Mavor,
Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality
Editie03 2014
Auteurs
Joel B. Goodin,Vanessa M. D’Brot,
+4
Ryan D. Duffy,Nicole J. Borges,Catherine A. Ulman,R. Stephen Manuel,
Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme
Editie03 2014
Auteurs
Halah Ibrahim,Satish Chandrasekhar Nair,
Play the Music, not the Instrument
Editie03 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Bedside teaching in medical education: a literature review
Editie03 2014
Auteurs
Max Peters,Olle ten Cate,
Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor
Editie03 2014
Auteurs
Michiel Westerman,
Werkgroep Docentprofessionalisering van de NVMO
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
Editie02 2014
Auteurs
W.S. de Grave,H.P.J. Witteman,
In memoriam prof. dr. Berend Oeseburg (1939-2000)
Editie02 2014
Auteurs
Herman van Rossum,
Het volgen van een training gynaecologisch en/of andrologisch onderzoek: kenmerken van wel- en niet-deelnemende studenten
Editie02 2014
Auteurs
E. E. M. Kerkhofs,L. A. T. Jansvedel,
+6
A. J. J. A. Scherpbier,J. van Dalen,J. Havas,H. Kruseman,B. H. Verhoeven,G. M. Verwijnen,
Een rijk geschakeerd palet
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
De NVMO is 35 geworden: een terugblik op haar adolescentie en moederschap
Editie02 2014
Auteurs
Lennart Bouman,
De kliniek is de voornaamste plaats om klinische kennis op te doen
Editie02 2014
Auteurs
J. Stam,
Problem-based learning as a preparation for professional practice
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Dealing with grief and requesting donation. An international challenge. Effects of the European Donor Hospital Education Programme
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Toetsing in de opleiding tot gynaecoloog
Editie02 2014
Auteurs
F. Scheele,J. I. Puyenbroek,
+3
B. Wolf,M. F. Schutte,M. I Schade,
Het toelatingsexamen ‘Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: voorspellende validiteit en reacties van de studenten
Editie02 2014
Auteurs
F. Lievens,P. Coetsier,
+1
T. Buyse,
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,C. Aubry,
+1
H. Jaspaert,
Het opleidingsfonds: verdeling van kwantiteit of kwaliteit?
Editie02 2014
Auteurs
H. J. L. Brackel,
De CTEI: kwaliteit of kwantiteit of van allebei een beetje? Zorgen over een veel gebruikt meetinstrument voor de docentkwaliteit van de klinische docenten
Editie02 2014
Auteurs
P. M. Boendermaker,P. Remmelts,
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
Editie02 2014
Auteurs
Ineke Molenaar,
NVMO-congres 2005
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
Editie02 2014
Auteurs
T. Sminia,F. B. M. Sanders,
+6
A. W. de Weerd,A. A. Wieringa,D. C. Duchatteau,L. J. Schmit Jongbloed,M. C. Willemsen,J. C. C. Borleffs,
Begin
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
R. Dijcks,D. H. J. M. Dolmans,
+1
J. F. C. Glatz,
Artsopleiding en numerus fixus
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
Een toets voor de beoordeling van verloskundige competentie
Editie02 2014
Auteurs
M. J. B. Govaerts,L. W. T. Schuwirth,
+3
C. P. M. van der Vleuten,A. K. Pin,M. E. J. Clement,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
Loukie Hoos,
Leren leren – leren doceren: een cursus didactische professionalisering voor aios
Editie02 2014
Auteurs
M. D. Ottink,J. O. Busari & G. G. M. Essed,
Rapport Dijsselbloem versus de zorgopleidingen
Editie02 2014
Auteurs
Fedde Scheele,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Roy Remmen,
Beelmateriaal gezocht
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
Eugène J. F. M. Custers,
Overzicht werkgroepen van de NVMO
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Editie02 2014
Auteurs
A. G. H. van Ruijven,A. M. Lagaay,
Kwaliteit van opleidingen
Editie02 2014
Auteurs
Albert Scherpbier,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet