Artikelen

Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.

Filter artikelen

Editite

Editite

Category

Category

Zoeken

Zoeken
1352 artikelen
Banner
Use of a group concept mapping approach to define learning outcomes for an interdisciplinary module in medicine
  • Editie06 2014
  • Auteurs Slavi Stoyanov,Howard Spoelstra,
    +8
    Deirdre Bennett, Catherine Sweeney, Sabine Van Huffel, George Shorten, Siun O’Flynn, Padraig Cantillon-Murphy, Colm O’Tuathaigh, Louise Burgoyne,
Banner
What would happen to education if we take education evidence seriously?
  • Editie06 2014
  • Auteurs C. P. M. van der Vleuten,E. W. Driessen,
Banner
Task analysis method for procedural training curriculum development
  • Editie06 2014
  • Auteurs Jakeb D. Riggle,Michael C. Wadman,
    +5
    Bernadette McCrory, Bethany R. Lowndes, Elizabeth A. Heald, Patricia K. Carstens, M. Susan Hallbeck,
Banner
Musculoskeletal education: an assessment of the clinical confidence of medical students
  • Editie06 2014
  • Auteurs Jeremy Truntzer,Alison Lynch,
    +2
    David Kruse, Michael Prislin,
Banner
Help wanted: developing clinician leaders
  • Editie06 2014
  • Auteurs James K. Stoller,
Banner
Times change: the NVMO journal going from Dutch to English and from paper to electronics
  • Editie06 2014
  • Auteurs Janke Cohen-Schotanus,
Banner
Using activity theory to study cultural complexity in medical education
  • Editie06 2014
  • Auteurs Janneke M. Frambach,Erik W. Driessen,
    +1
    Cees P. M. van der Vleuten,
Banner
Fewer themes, more stories: shall we consider alternative ways for representing complexity well?
  • Editie06 2014
  • Auteurs Sayra Cristancho,
Banner
Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality
  • Editie03 2014
  • Auteurs Joel B. Goodin,Vanessa M. D’Brot,
    +4
    Ryan D. Duffy, Nicole J. Borges, Catherine A. Ulman, R. Stephen Manuel,
Banner
Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme
  • Editie03 2014
  • Auteurs Halah Ibrahim,Satish Chandrasekhar Nair,
Banner
Play the Music, not the Instrument
  • Editie03 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Bedside teaching in medical education: a literature review
  • Editie03 2014
  • Auteurs Max Peters,Olle ten Cate,
Banner
Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor
  • Editie03 2014
  • Auteurs Michiel Westerman,
Banner
Cognition, culture, and credibility: deconstructing feedback in medical education
  • Editie03 2014
  • Auteurs Christopher Watling,
Banner
UK medical school over-assessment: a simple solution
  • Editie03 2014
  • Auteurs Neel Sharma,
Banner
Back to the bedside: the role of bedside teaching in the modern era
  • Editie03 2014
  • Auteurs Zeshan Qureshi,
Banner
What do we transfer in case discussions? The hidden curriculum in medicine…
  • Editie03 2014
  • Auteurs Yolande Witman,
Banner
Tim Swanwick, Understanding medical education: evidence, theory and practice: Wiley-Blackwell, 2013, 520 pp., 2nd edn, ISBN 978-1-118-47240-8
  • Editie03 2014
  • Auteurs Griet Peeraer,
Banner
Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability
  • Editie03 2014
  • Auteurs Marcus A. Henning,John Sollers,
    +5
    Joanna M. Strom, Andrew G. Hill, Mataroria P. Lyndon, David Cumin, Susan J. Hawken,
Banner
Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing
  • Editie03 2014
  • Auteurs Kathleen G. McNeill,Annelise Kerr,
    +1
    Kenneth I. Mavor,
Banner
Geneeskundeopleidingen 2005: overstag of bijsturen?
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan Borleffs,
Banner
Pleidooi voor een stage klinische onderwijskunde binnen de specialistenopleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. C. C. Borleffs,Th. J. ten Cate,
    +2
    C. A. F. M. Bruijnzeel-Koomen, D. W. Erkelens,
Banner
Goed voorbeeld doet goed volgen
  • Editie02 2014
  • Auteurs EJFM Custers,G Regehr,
    +3
    W McCulloch, C Peniston, R Reznick,
Banner
Studiemateriaal Discipline interne geneeskunde
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. M. S. van Santen-Hoeufft,J. R. E. Haalboom,
    +1
    S. A. Danner,
Banner
Het gebruik van zelf-, peer- en co-assessment in het hoger onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. G. H. van Ruijven,
Banner
Kunst en kinderen
  • Editie02 2014
  • Auteurs Wietse Kuis,
Banner
Medische professionaliteit in de geneeskunde opleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan Borleffs,
Banner
In het derde studiejaar kunnen nog geen volwaardige coassistentschappen beginnen
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. J. G. Peters,
Banner
Het portfolio levert geen wezenlijke bijdrage aan de kwaliteit van de specialistenopleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. Vermeulen,
Banner
Groei van zelf ervaren klinische competentie in de huisartsopleiding en factoren die daarop van invloed zijn*
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. W. M. Kramer,P. Zuithoff,
    +3
    J. J. M. Jansen, L. H. C. Tan, R. P. T. M. Grol & C. P. M. van der Vleuten,
Banner
Portfolioperikelen: de persoonlijke kant van de specialist in opleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs Leo Aukes,
Banner
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs I. V. E. Carlier,Y. D. van Leeuwen,
Banner
Landelijke evaluatie van de driejarige huisartsopleiding: de ontwikkeling van de competentie van huisartsenin-opleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs L. H. C. Tan,A. W. M. Kramer,
    +2
    J. J. M. Jansen, H. Düsman,
Banner
Geen schakeljaar in de basisopleiding geneeskunde
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Bekker,
Banner
Kwaliteit van (medisch) onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs Janke Cohen-Schotanus,
Banner
Docentprofessionalisering: de stand van zaken anno 2006
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. P. Zwierstra,R. Venekamp & G. H. Koppelman,
Banner
Kanttekeningen bij het Raamplan 2001 artsopleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. M. J. Raghoebar-Krieger,W. Bender & D. Th. Sleijfer,
Banner
Studiemateriaal Discipline celbiologie/histologie
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. P. M. Schellens,A.L. Bootsma,
    +2
    V. Everts, C. Terleth,
Banner
Een nieuw begin
  • Editie02 2014
  • Auteurs De redactie,
Banner
Ignace Schretlen. Blessure.
  • Editie02 2014
  • Auteurs Ignace Schretlen,
Banner
Ottawa in Africa, een impressie Kaapstad 1-3 maart 2000
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. P. Zwierstra,
Banner
Farmacotherapieoverleg (FTO) in de huisartsopleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. J. P. Ballieux,L. Wigersma,
Banner
Professionalisering van opleiders: leren opleiden met en van elkaar
  • Editie02 2014
  • Auteurs C. R. M. G. Fluit,M. J. Heineman,
    +2
    J. A. Baane, B. J. A. de Leede & H. Mulder,
Banner
Communicatie in de gezondheidszorg: mensenwerk met onderbouwing
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Hoe (in)formeel leren assistenten in opleiding tot specialist hun taken en werkzaamheden uit te voeren? Eerste verkenningen.
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. R. Yedema,P. M. Boendermaker & J. Pols,
Banner
De evaluatie van biofysica als pilotproject voor blended learning
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Beullens,J. Rogiers,
    +1
    L. Volkaert & E. Struyf,
Banner
Ten geleide
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Keuzeonderwijs tandheelkunde in Groningen: een analyse van de operationalisatie van kerndoelen en het bereik ervan
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. M. J. Raghoebar-Krieger,J. Tams, W. M. Molenaar,
    +1
    M. C. D. N. J. M. Huysmans,
Banner
Mag ik even uitpraten?
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Frequentie en kwaliteit van feedback tijdens blok I in de huisartsopleiding aan de VU
  • Editie02 2014
  • Auteurs G. Locher,SM van Rhijn,
    +1
    CA Verdegaal,
Banner
Banner
Banner

Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet

28 en 29 mei 2026