Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1352 artikelen
What would happen to education if we take education evidence seriously?
Editie06 2014
Auteurs
C. P. M. van der Vleuten,E. W. Driessen,
Task analysis method for procedural training curriculum development
Editie06 2014
Auteurs
Jakeb D. Riggle,Michael C. Wadman,
+5
Bernadette McCrory,Bethany R. Lowndes,Elizabeth A. Heald,Patricia K. Carstens,M. Susan Hallbeck,
Musculoskeletal education: an assessment of the clinical confidence of medical students
Editie06 2014
Auteurs
Jeremy Truntzer,Alison Lynch,
+2
David Kruse,Michael Prislin,
Help wanted: developing clinician leaders
Editie06 2014
Auteurs
James K. Stoller,
Times change: the NVMO journal going from Dutch to English and from paper to electronics
Editie06 2014
Auteurs
Janke Cohen-Schotanus,
Using activity theory to study cultural complexity in medical education
Editie06 2014
Auteurs
Janneke M. Frambach,Erik W. Driessen,
+1
Cees P. M. van der Vleuten,
Fewer themes, more stories: shall we consider alternative ways for representing complexity well?
Editie06 2014
Auteurs
Sayra Cristancho,
Unconscious thought and deliberation without attention: A miracle or a mirage?
Editie06 2014
Auteurs
Eugène J. F. M. Custers,
Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme
Editie03 2014
Auteurs
Halah Ibrahim,Satish Chandrasekhar Nair,
Play the Music, not the Instrument
Editie03 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Bedside teaching in medical education: a literature review
Editie03 2014
Auteurs
Max Peters,Olle ten Cate,
Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor
Editie03 2014
Auteurs
Michiel Westerman,
Cognition, culture, and credibility: deconstructing feedback in medical education
Editie03 2014
Auteurs
Christopher Watling,
UK medical school over-assessment: a simple solution
Editie03 2014
Auteurs
Neel Sharma,
Back to the bedside: the role of bedside teaching in the modern era
Editie03 2014
Auteurs
Zeshan Qureshi,
What do we transfer in case discussions? The hidden curriculum in medicine…
Editie03 2014
Auteurs
Yolande Witman,
Tim Swanwick, Understanding medical education: evidence, theory and practice: Wiley-Blackwell, 2013, 520 pp., 2nd edn, ISBN 978-1-118-47240-8
Editie03 2014
Auteurs
Griet Peeraer,
Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability
Editie03 2014
Auteurs
Marcus A. Henning,John Sollers,
+5
Joanna M. Strom,Andrew G. Hill,Mataroria P. Lyndon,David Cumin,Susan J. Hawken,
Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing
Editie03 2014
Auteurs
Kathleen G. McNeill,Annelise Kerr,
+1
Kenneth I. Mavor,
Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality
Editie03 2014
Auteurs
Joel B. Goodin,Vanessa M. D’Brot,
+4
Ryan D. Duffy,Nicole J. Borges,Catherine A. Ulman,R. Stephen Manuel,
Wereldnieuws
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Van cafébespreking tot peer review
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
Referaten
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Junior Scientific Masterclass. Groningse professionele kweekvijver om studenten tot artsonderzoeker op te leiden
Editie02 2014
Auteurs
M. H. W. Hooiveld,J. C. Kluin-Nelemans,
+1
J. C. Kluin-Nelemans & J. C. Kluin-Nelemans,
Hoe kan medische kennis het beste beklijven?
Editie02 2014
Auteurs
H. P. A. Boshuizen,
De rol van het Digitaal Kenniscentrum Seksespecifiek Medisch Onderwijs bij de integratie van sekse in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
L. J. L. Mans,P. Verdonk & A. L. M. Lagro-Janssen,
Onderwijs over beroepsziekten tijdens de co-assistentschappen van het VU medisch centrum, Amsterdam
Editie02 2014
Auteurs
B. Sorgdrager,M. B. M. Soethout,
+1
W. van Mechelen,
Assessment in nieuw onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Jacqueline Hoogenboom,
Studiemateriaal Discipline farmacologie
Editie02 2014
Auteurs
Th. P. G. M. de Vries,L. van Bortel,
+2
P. A. de Graeff,J. M. A. Sitsen,
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
Editie02 2014
Auteurs
G. D. M. van Hellemondt,
Toetsing in vivo bij ‘In VIVO’
Editie02 2014
Auteurs
S. J. van Luijk,F. Scheele & C. P. M. van der Vleuten,
Rock-’n-rollmodel
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Ontwikkelen en implementeren van een competentiegericht curriculum: van schrijftafel naar praktijk
Editie02 2014
Auteurs
A. K. Meininger,P. P. M. Bakker,
De norm bij een didactische huisartsopleiderstoets: ‘deed ik het goed genoeg?’
Editie02 2014
Auteurs
J. P. Lettinga & P. M. Boendermaker,
Wat heeft de bijna-arts in de opleiding geleerd over aspecten rondom het overlijden van een patiënt?
Editie02 2014
Auteurs
F. Oppewal & B. Meyboom- de Jong,
Leren klinisch redeneren en het ontwikkelen van ziektescripts: mogelijkheden in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
A. C. de Vries,E. J. F. M. Custers,
+1
J. ten Cate,
Opleiden van medisch specialisten
Editie02 2014
Auteurs
H. F. P. Hillen,
De ontwikkeling van een tutorfeedbacklijst
Editie02 2014
Auteurs
S. Ziada,D. H. J. M. Dolmans,
+3
H. A. P. Wolfhagen,A. J. J. A. Scherpbier,C. P. M. van der Vleuten,
Resultaten van training en begeleiding van student-docenten in het klinisch lijnonderwijs
Editie02 2014
Auteurs
A. J. Gercama,D. Tieleman,
+2
A. Retel Helmrich,J. F. Bastiaans,
Naar een systeem van docentbeoordeling
Editie02 2014
Auteurs
H. A. P. Wolfhagen,D. H. J. M. Dolmans,
+2
L. F. J. Th. M. Kolle,A. J. J. A. Scherpbier,
Keuzestage wetenschappelijk onderzoek tijdens de huisartsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
H. C. P. M. van Weert,
Aanpak invoering vernieuwingen specialisten – opleiding Kindergeneeskunde en Obstetrie & Gynaecologie in de OOR Noord- en Oost-Nederland
Editie02 2014
Auteurs
E. Jippes,L. M. Hercules,
+2
E. J. Duiverman,A. A. E. Verhagen & M. J. E. Mourits,
Bespreking en beoordeling van professioneel gedrag aan de Faculteit Geneeskunde te Maastricht
Editie02 2014
Auteurs
W. N. K. A. van Mook,S. S. van Luijk,
+5
M. J. G. Fey-Schoenmakers,G. J. A. P. M. Oudhuis,M. T. H. Gulikers,L. W. Schuwirth,C. P. M. van der Vleuten,
Verandering is van alle tijden
Editie02 2014
Auteurs
P. W. Teunissen,
Eindtermen voor de bacheloropleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
R. F. J. M. Laan,J. A. Bulte,
+2
H. E. M. Daelmans,H. A. M. Snellen-Balendong & J. C. C. Borleffs,
Inventarisatie van het onderwijs in de spoedeisende geneeskunde in de opleiding tot basisarts in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
J. M. Th. Draaisma,G. Roest,
+1
R. G. van Kesteren & A. Vulto,
Benoemd
Editie02 2014
Auteurs
L. W. T. Schuwirth,
De vernieuwde co-assistentschappen in Nijmegen: de eerste ervaringen
Editie02 2014
Auteurs
C. T. Postma,W. J. H. M. van den Bosch,
+1
R. Laan,
Alexander van Es. Anatomie van het gevoel.
Editie02 2014
Auteurs
J. J. Out,J. A. Brienen,
+1
A. J. Schneider,
Feedback ter bevordering van de professionele ontwikkeling van docenten
Editie02 2014
Auteurs
D. H. J. M. Dolmans,R. E. Stalmeijer & H. A. P. Wolfhagen,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet