Artikelen

Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.

Filter artikelen

Editite

Editite

Category

Category

Zoeken

Zoeken
1358 artikelen
Banner
Unconscious thought and deliberation without attention: A miracle or a mirage?
  • Editie06 2014
  • Auteurs Eugène J. F. M. Custers,
Banner
Conscious versus unconscious thinking in the medical domain: the deliberation-without-attention effect examined
  • Editie06 2014
  • Auteurs Janneke M. Frambach,Erik W. Driessen,
    +1
    Cees P. M. van der Vleuten,
Banner
Career decisions and gender: the illusion of choice?
  • Editie06 2014
  • Auteurs Elspeth J. R. Hill,James A. Giles,
Banner
Conscious versus unconscious thinking in the medical domain: the deliberation-without-attention effect examined
  • Editie06 2014
  • Auteurs Benno Bonke,Robert Zietse,
    +5
    Geoff Norman, Henk G. Schmidt, Roger Bindels, Silvia Mamede, Remy Rikers,
Banner
Gendered specialities during medical education: a literature review
  • Editie06 2014
  • Auteurs Margret Alers,Lotte van Leerdam,
    +2
    Patrick Dielissen, Antoine Lagro-Janssen,
Banner
Tailoring medical education to meet speciality needs
  • Editie06 2014
  • Auteurs Sayinthen Vivekanantham,Rahul Ravindran,
    +1
    Dushyanth Gnanappiragasam,
Banner
Mind the gap: the transition to hospital consultant
  • Editie06 2014
  • Auteurs Michiel Westerman,
Banner
Use of a group concept mapping approach to define learning outcomes for an interdisciplinary module in medicine
  • Editie06 2014
  • Auteurs Slavi Stoyanov,Howard Spoelstra,
    +8
    Deirdre Bennett, Catherine Sweeney, Sabine Van Huffel, George Shorten, Siun O’Flynn, Padraig Cantillon-Murphy, Colm O’Tuathaigh, Louise Burgoyne,
Banner
Cognition, culture, and credibility: deconstructing feedback in medical education
  • Editie03 2014
  • Auteurs Christopher Watling,
Banner
UK medical school over-assessment: a simple solution
  • Editie03 2014
  • Auteurs Neel Sharma,
Banner
Back to the bedside: the role of bedside teaching in the modern era
  • Editie03 2014
  • Auteurs Zeshan Qureshi,
Banner
What do we transfer in case discussions? The hidden curriculum in medicine…
  • Editie03 2014
  • Auteurs Yolande Witman,
Banner
Tim Swanwick, Understanding medical education: evidence, theory and practice: Wiley-Blackwell, 2013, 520 pp., 2nd edn, ISBN 978-1-118-47240-8
  • Editie03 2014
  • Auteurs Griet Peeraer,
Banner
Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability
  • Editie03 2014
  • Auteurs Marcus A. Henning,John Sollers,
    +5
    Joanna M. Strom, Andrew G. Hill, Mataroria P. Lyndon, David Cumin, Susan J. Hawken,
Banner
Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing
  • Editie03 2014
  • Auteurs Kathleen G. McNeill,Annelise Kerr,
    +1
    Kenneth I. Mavor,
Banner
Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality
  • Editie03 2014
  • Auteurs Joel B. Goodin,Vanessa M. D’Brot,
    +4
    Ryan D. Duffy, Nicole J. Borges, Catherine A. Ulman, R. Stephen Manuel,
Banner
Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme
  • Editie03 2014
  • Auteurs Halah Ibrahim,Satish Chandrasekhar Nair,
Banner
Play the Music, not the Instrument
  • Editie03 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Bedside teaching in medical education: a literature review
  • Editie03 2014
  • Auteurs Max Peters,Olle ten Cate,
Banner
Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor
  • Editie03 2014
  • Auteurs Michiel Westerman,
Banner
Werkgroep Docentprofessionalisering van de NVMO
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
  • Editie02 2014
  • Auteurs W.S. de Grave,H.P.J. Witteman,
Banner
In memoriam prof. dr. Berend Oeseburg (1939-2000)
  • Editie02 2014
  • Auteurs Herman van Rossum,
Banner
Het volgen van een training gynaecologisch en/of andrologisch onderzoek: kenmerken van wel- en niet-deelnemende studenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs E. E. M. Kerkhofs,L. A. T. Jansvedel,
    +6
    A. J. J. A. Scherpbier, J. van Dalen, J. Havas, H. Kruseman, B. H. Verhoeven, G. M. Verwijnen,
Banner
Een rijk geschakeerd palet
  • Editie02 2014
  • Auteurs Benno Bonke,
Banner
De NVMO is 35 geworden: een terugblik op haar adolescentie en moederschap
  • Editie02 2014
  • Auteurs Lennart Bouman,
Banner
De kliniek is de voornaamste plaats om klinische kennis op te doen
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Stam,
Banner
Problem-based learning as a preparation for professional practice
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Dealing with grief and requesting donation. An international challenge. Effects of the European Donor Hospital Education Programme
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Toetsing in de opleiding tot gynaecoloog
  • Editie02 2014
  • Auteurs F. Scheele,J. I. Puyenbroek,
    +3
    B. Wolf, M. F. Schutte, M. I Schade,
Banner
Het toelatingsexamen ‘Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: voorspellende validiteit en reacties van de studenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs F. Lievens,P. Coetsier,
    +1
    T. Buyse,
Banner
De psychometrische kwaliteit van drie toetsen voor basiscommunicatievaardigheden
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. Beullens,C. Aubry,
    +1
    H. Jaspaert,
Banner
Het opleidingsfonds: verdeling van kwantiteit of kwaliteit?
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. J. L. Brackel,
Banner
De CTEI: kwaliteit of kwantiteit of van allebei een beetje? Zorgen over een veel gebruikt meetinstrument voor de docentkwaliteit van de klinische docenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. M. Boendermaker,P. Remmelts,
Banner
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
  • Editie02 2014
  • Auteurs Ineke Molenaar,
Banner
NVMO-congres 2005
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs T. Sminia,F. B. M. Sanders,
    +6
    A. W. de Weerd, A. A. Wieringa, D. C. Duchatteau, L. J. Schmit Jongbloed, M. C. Willemsen, J. C. C. Borleffs,
Banner
Begin
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan Borleffs,
Banner
Het gebruik van Engels als voertaal in het medisch onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. Dijcks,D. H. J. M. Dolmans,
    +1
    J. F. C. Glatz,
Banner
Artsopleiding en numerus fixus
  • Editie02 2014
  • Auteurs Olle ten Cate,
Banner
Een toets voor de beoordeling van verloskundige competentie
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. J. B. Govaerts,L. W. T. Schuwirth,
    +3
    C. P. M. van der Vleuten, A. K. Pin, M. E. J. Clement,
Banner
Boekbespreking
  • Editie02 2014
  • Auteurs Loukie Hoos,
Banner
Leren leren – leren doceren: een cursus didactische professionalisering voor aios
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. D. Ottink,J. O. Busari & G. G. M. Essed,
Banner
Rapport Dijsselbloem versus de zorgopleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs Fedde Scheele,
Banner
Redactioneel
  • Editie02 2014
  • Auteurs Roy Remmen,
Banner
Beelmateriaal gezocht
  • Editie02 2014
  • Auteurs C. van Weel,
Banner
Boekbespreking
  • Editie02 2014
  • Auteurs Eugène J. F. M. Custers,
Banner
Overzicht werkgroepen van de NVMO
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
  • Editie02 2014
  • Auteurs A. G. H. van Ruijven,A. M. Lagaay,
Banner
Kwaliteit van opleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs Albert Scherpbier,
Banner
Banner
Banner

Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet

28 en 29 mei 2026