Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1352 artikelen
Use of a group concept mapping approach to define learning outcomes for an interdisciplinary module in medicine
Editie06 2014
Auteurs
Slavi Stoyanov,Howard Spoelstra,
+8
Deirdre Bennett,Catherine Sweeney,Sabine Van Huffel,George Shorten,Siun O’Flynn,Padraig Cantillon-Murphy,Colm O’Tuathaigh,Louise Burgoyne,
What would happen to education if we take education evidence seriously?
Editie06 2014
Auteurs
C. P. M. van der Vleuten,E. W. Driessen,
Task analysis method for procedural training curriculum development
Editie06 2014
Auteurs
Jakeb D. Riggle,Michael C. Wadman,
+5
Bernadette McCrory,Bethany R. Lowndes,Elizabeth A. Heald,Patricia K. Carstens,M. Susan Hallbeck,
Musculoskeletal education: an assessment of the clinical confidence of medical students
Editie06 2014
Auteurs
Jeremy Truntzer,Alison Lynch,
+2
David Kruse,Michael Prislin,
Help wanted: developing clinician leaders
Editie06 2014
Auteurs
James K. Stoller,
Times change: the NVMO journal going from Dutch to English and from paper to electronics
Editie06 2014
Auteurs
Janke Cohen-Schotanus,
Using activity theory to study cultural complexity in medical education
Editie06 2014
Auteurs
Janneke M. Frambach,Erik W. Driessen,
+1
Cees P. M. van der Vleuten,
Fewer themes, more stories: shall we consider alternative ways for representing complexity well?
Editie06 2014
Auteurs
Sayra Cristancho,
Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality
Editie03 2014
Auteurs
Joel B. Goodin,Vanessa M. D’Brot,
+4
Ryan D. Duffy,Nicole J. Borges,Catherine A. Ulman,R. Stephen Manuel,
Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme
Editie03 2014
Auteurs
Halah Ibrahim,Satish Chandrasekhar Nair,
Play the Music, not the Instrument
Editie03 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Bedside teaching in medical education: a literature review
Editie03 2014
Auteurs
Max Peters,Olle ten Cate,
Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor
Editie03 2014
Auteurs
Michiel Westerman,
Cognition, culture, and credibility: deconstructing feedback in medical education
Editie03 2014
Auteurs
Christopher Watling,
UK medical school over-assessment: a simple solution
Editie03 2014
Auteurs
Neel Sharma,
Back to the bedside: the role of bedside teaching in the modern era
Editie03 2014
Auteurs
Zeshan Qureshi,
What do we transfer in case discussions? The hidden curriculum in medicine…
Editie03 2014
Auteurs
Yolande Witman,
Tim Swanwick, Understanding medical education: evidence, theory and practice: Wiley-Blackwell, 2013, 520 pp., 2nd edn, ISBN 978-1-118-47240-8
Editie03 2014
Auteurs
Griet Peeraer,
Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability
Editie03 2014
Auteurs
Marcus A. Henning,John Sollers,
+5
Joanna M. Strom,Andrew G. Hill,Mataroria P. Lyndon,David Cumin,Susan J. Hawken,
Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing
Editie03 2014
Auteurs
Kathleen G. McNeill,Annelise Kerr,
+1
Kenneth I. Mavor,
Geneeskundeopleidingen 2005: overstag of bijsturen?
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
Pleidooi voor een stage klinische onderwijskunde binnen de specialistenopleiding
Editie02 2014
Auteurs
J. C. C. Borleffs,Th. J. ten Cate,
+2
C. A. F. M. Bruijnzeel-Koomen,D. W. Erkelens,
Goed voorbeeld doet goed volgen
Editie02 2014
Auteurs
EJFM Custers,G Regehr,
+3
W McCulloch,C Peniston,R Reznick,
Studiemateriaal Discipline interne geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
H. M. S. van Santen-Hoeufft,J. R. E. Haalboom,
+1
S. A. Danner,
Het gebruik van zelf-, peer- en co-assessment in het hoger onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
A. G. H. van Ruijven,
Kunst en kinderen
Editie02 2014
Auteurs
Wietse Kuis,
Medische professionaliteit in de geneeskunde opleiding
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
In het derde studiejaar kunnen nog geen volwaardige coassistentschappen beginnen
Editie02 2014
Auteurs
R. J. G. Peters,
Het portfolio levert geen wezenlijke bijdrage aan de kwaliteit van de specialistenopleiding
Editie02 2014
Auteurs
M. Vermeulen,
Groei van zelf ervaren klinische competentie in de huisartsopleiding en factoren die daarop van invloed zijn*
Editie02 2014
Auteurs
A. W. M. Kramer,P. Zuithoff,
+3
J. J. M. Jansen,L. H. C. Tan,R. P. T. M. Grol & C. P. M. van der Vleuten,
Portfolioperikelen: de persoonlijke kant van de specialist in opleiding
Editie02 2014
Auteurs
Leo Aukes,
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
I. V. E. Carlier,Y. D. van Leeuwen,
Landelijke evaluatie van de driejarige huisartsopleiding: de ontwikkeling van de competentie van huisartsenin-opleiding
Editie02 2014
Auteurs
L. H. C. Tan,A. W. M. Kramer,
+2
J. J. M. Jansen,H. Düsman,
Geen schakeljaar in de basisopleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
J. Bekker,
Kwaliteit van (medisch) onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Janke Cohen-Schotanus,
Docentprofessionalisering: de stand van zaken anno 2006
Editie02 2014
Auteurs
R. P. Zwierstra,R. Venekamp & G. H. Koppelman,
Kanttekeningen bij het Raamplan 2001 artsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
H. M. J. Raghoebar-Krieger,W. Bender & D. Th. Sleijfer,
Studiemateriaal Discipline celbiologie/histologie
Editie02 2014
Auteurs
J. P. M. Schellens,A.L. Bootsma,
+2
V. Everts,C. Terleth,
Een nieuw begin
Editie02 2014
Auteurs
De redactie,
Ignace Schretlen. Blessure.
Editie02 2014
Auteurs
Ignace Schretlen,
Ottawa in Africa, een impressie Kaapstad 1-3 maart 2000
Editie02 2014
Auteurs
R. P. Zwierstra,
Farmacotherapieoverleg (FTO) in de huisartsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
M. J. P. Ballieux,L. Wigersma,
Professionalisering van opleiders: leren opleiden met en van elkaar
Editie02 2014
Auteurs
C. R. M. G. Fluit,M. J. Heineman,
+2
J. A. Baane,B. J. A. de Leede & H. Mulder,
Communicatie in de gezondheidszorg: mensenwerk met onderbouwing
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Hoe (in)formeel leren assistenten in opleiding tot specialist hun taken en werkzaamheden uit te voeren? Eerste verkenningen.
Editie02 2014
Auteurs
A. R. Yedema,P. M. Boendermaker & J. Pols,
De evaluatie van biofysica als pilotproject voor blended learning
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,J. Rogiers,
+1
L. Volkaert & E. Struyf,
Ten geleide
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Keuzeonderwijs tandheelkunde in Groningen: een analyse van de operationalisatie van kerndoelen en het bereik ervan
Editie02 2014
Auteurs
H. M. J. Raghoebar-Krieger,J. Tams, W. M. Molenaar,
+1
M. C. D. N. J. M. Huysmans,
Mag ik even uitpraten?
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Frequentie en kwaliteit van feedback tijdens blok I in de huisartsopleiding aan de VU
Editie02 2014
Auteurs
G. Locher,SM van Rhijn,
+1
CA Verdegaal,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet