Artikelen

Op deze pagina is het zeer binnenkort mogelijk om gestructureerd naar artikelen te zoeken in de kennisbank.

Filter artikelen (under construction)

Editite

Editite

Category

Category

Zoeken

Zoeken
Banner
Tailoring medical education to meet speciality needs
  • Editie06 2014
  • Auteurs Sayinthen Vivekanantham,Rahul Ravindran,
    +1
    Dushyanth Gnanappiragasam,
Banner
Use of a group concept mapping approach to define learning outcomes for an interdisciplinary module in medicine
  • Editie06 2014
  • Auteurs Slavi Stoyanov,Howard Spoelstra,
    +8
    Deirdre Bennett, Catherine Sweeney, Sabine Van Huffel, George Shorten, Siun O’Flynn, Padraig Cantillon-Murphy, Colm O’Tuathaigh, Louise Burgoyne,
Banner
Musculoskeletal education: an assessment of the clinical confidence of medical students
  • Editie06 2014
  • Auteurs Jeremy Truntzer,Alison Lynch,
    +2
    David Kruse, Michael Prislin,
Banner
Help wanted: developing clinician leaders
  • Editie06 2014
  • Auteurs James K. Stoller,
Banner
Times change: the NVMO journal going from Dutch to English and from paper to electronics
  • Editie06 2014
  • Auteurs Janke Cohen-Schotanus,
Banner
Fewer themes, more stories: shall we consider alternative ways for representing complexity well?
  • Editie06 2014
  • Auteurs Sayra Cristancho,
Banner
Unconscious thought and deliberation without attention: A miracle or a mirage?
  • Editie06 2014
  • Auteurs Eugène J. F. M. Custers,
Banner
Career decisions and gender: the illusion of choice?
  • Editie06 2014
  • Auteurs Elspeth J. R. Hill,James A. Giles,
Banner
Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme
  • Editie03 2014
  • Auteurs Halah Ibrahim,Satish Chandrasekhar Nair,
Banner
Bedside teaching in medical education: a literature review
  • Editie03 2014
  • Auteurs Max Peters,Olle ten Cate,
Banner
Cognition, culture, and credibility: deconstructing feedback in medical education
  • Editie03 2014
  • Auteurs Christopher Watling,
Banner
What do we transfer in case discussions? The hidden curriculum in medicine…
  • Editie03 2014
  • Auteurs Yolande Witman,
Banner
Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing
  • Editie03 2014
  • Auteurs Kathleen G. McNeill,Annelise Kerr,
    +1
    Kenneth I. Mavor,
Banner
Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality
  • Editie03 2014
  • Auteurs Joel B. Goodin,Vanessa M. D’Brot,
    +4
    Ryan D. Duffy, Nicole J. Borges, Catherine A. Ulman, R. Stephen Manuel,
Banner
UK medical school over-assessment: a simple solution
  • Editie03 2014
  • Auteurs Neel Sharma,
Banner
Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability
  • Editie03 2014
  • Auteurs Marcus A. Henning,John Sollers,
    +5
    Joanna M. Strom, Andrew G. Hill, Mataroria P. Lyndon, David Cumin, Susan J. Hawken,
Banner
Play the Music, not the Instrument
  • Editie03 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor
  • Editie03 2014
  • Auteurs Michiel Westerman,
Banner
Back to the bedside: the role of bedside teaching in the modern era
  • Editie03 2014
  • Auteurs Zeshan Qureshi,
Banner
Tim Swanwick, Understanding medical education: evidence, theory and practice: Wiley-Blackwell, 2013, 520 pp., 2nd edn, ISBN 978-1-118-47240-8
  • Editie03 2014
  • Auteurs Griet Peeraer,
Banner
Referaten
  • Editie02 2014
  • Auteurs Bohn Stafleu van Loghum,
Banner
Studiemateriaal Discipline celbiologie/histologie
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. P. M. Schellens,A.L. Bootsma,
    +2
    V. Everts, C. Terleth,
Banner
Onderwijs over beroepsziekten tijdens de co-assistentschappen van het VU medisch centrum, Amsterdam
  • Editie02 2014
  • Auteurs B. Sorgdrager,M. B. M. Soethout,
    +1
    W. van Mechelen,
Banner
Klinische probleemanalyse als methodiek in het onderwijs in probleemoplossingsvaardigheden in het Nijmeegse geneeskundecurriculum
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. C. G. Jacobs,B. M. Cools,
    +1
    C. T. Postma,
Banner
De structuur van een consult – een kwalitatieve benadering Wat vinden huisartsen zelf?
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. E. Andeweg,M. Terluin,
    +2
    P. M. Boendermaker, J. Pols,
Banner
De structuur van een consult – onderwijs en praktijk
  • Editie02 2014
  • Auteurs M. Terluin,M. E. Andeweg,
    +2
    P. M. Boendermaker, J. Pols,
Banner
Raamplan 2001
  • Editie02 2014
  • Auteurs Albert Scherpbier,
Banner
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs T. Sminia,F. B. M. Sanders,
    +6
    A. W. de Weerd, A. A. Wieringa, D. C. Duchatteau, L. J. Schmit Jongbloed, M. C. Willemsen, J. C. C. Borleffs,
Banner
Acceptabiliteit als element voor de bruikbaarheid van toetsen: de elementen die voor studenten wegen
  • Editie02 2014
  • Auteurs P. van der Harst,G.A.H. Buist,
    +4
    W. Tulp, E. Meijer, T. E. Ettema, J. Cohen-Schotanus,
Banner
De ontwikkeling van een feedbacksysteem voor toetsvragenmakers
  • Editie02 2014
  • Auteurs J. J. Reinders,J. Cohen-Schotanus,
    +1
    W. M. Molenaar,
Banner
Reflectie van eerstejaars studenten geneeskunde: wat willen we zien en wat doen de studenten?
  • Editie02 2014
  • Auteurs S. Vink,H. J. M. Cools,
    +2
    G. M. F. Elsen, J.D. Vermunt,
Banner
Geneeskundeopleidingen 2005: overstag of bijsturen?
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan Borleffs,
Banner
Mag ik even uitpraten?
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Opleiden van medisch specialisten
  • Editie02 2014
  • Auteurs H. F. P. Hillen,
Banner
Vruchtbare ‘nutteloosheid’: het belang van algemene vorming in de context van beroepsgerichte academische opleidingen
  • Editie02 2014
  • Auteurs W. Derkse,
Banner
Trainingen voor klinische docenten
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. P. Zwierstra,Th. E. Fick,
Banner
Cursussen, congressen en symposia
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Werkgroep Docentprofessionalisering van de NVMO
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Overzicht werkgroepen van de NVMO
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Wereldnieuws
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Redactiesecretariaat TMO
  • Editie02 2014
  • Auteurs G. Karsten-van der Giessen,
Banner
Vergaderdata NVMO-PMO 2007-2008
  • Editie02 2014
  • Auteurs Monica van de Ridder,Maarten Verwijnen,
Banner
Portfolioperikelen: de persoonlijke kant van de specialist in opleiding
  • Editie02 2014
  • Auteurs Leo Aukes,
Banner
Wereldnieuws
  • Editie02 2014
  • Auteurs Secretariaat NVMO,
Banner
Benoemd
  • Editie02 2014
  • Auteurs L. W. T. Schuwirth,
Banner
Ervaringsgestuurd onderwijs
  • Editie02 2014
  • Auteurs T. Dornan,
Banner
Virtual Reality (VR) simulation for laparoscopic cholecystectomy: the process of validation and implementation in the surgical curriculum outlined.
  • Editie02 2014
  • Auteurs Marlies Schijven,
Banner
NVMO-congres 2006
  • Editie02 2014
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Toetsing in de opleiding tot gynaecoloog
  • Editie02 2014
  • Auteurs F. Scheele,J. I. Puyenbroek,
    +3
    B. Wolf, M. F. Schutte, M. I Schade,
Banner
Competentiegerichte selectie van toekomstige urologen: ervaringen uit de praktijk
  • Editie02 2014
  • Auteurs R. P. J. M. van de Loo,
Banner
Banner
Banner

Zorgverleners voor de wereld van morgen

15 en 16 mei Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee