Op deze pagina is het zeer binnenkort mogelijk om gestructureerd naar artikelen te zoeken in de kennisbank.
Filter artikelen (under construction)
Editite
Category
Zoeken
Simulatiepatiënten of gestandaardiseerde patiënten? Voortschrijdend inzicht in overeenkomsten en verschillen
Editie05 2011
Auteurs
E. van Plattel-Os,E. M. van Weel-Baumgarten,
+1
A. M. Hettinga,
Klinisch redeneren in het fysiotherapie onderwijs
Editie05 2011
Auteurs
Dorien Gerards-Last,Jacques Geraets,
Feedback tijdens coschappen: graag meer en beter!
Editie05 2011
Auteurs
Pauline V. van Hirtum,Lycke R. Woittiez MSc,
+3
Wanda Tempelaar,Nathalie S.M. Lak,Léon van Groenendael MSc,
Implementation of simulation for training minimally invasive surgery*
Editie05 2011
Auteurs
Henk W.R. Schreuder,S Guid Oei,
+3
Mario Maas,Marlies P. Schijven,Jan C. C. Borleffs,
Zelfstandige training in consultvoering: studenten leren van de simulatiepatiënt en van elkaar
Editie05 2011
Auteurs
L. Aper,J. Reniers,
+3
S. Koole,M Valcke,A. Derese,
Thoracale autopercussie
Editie05 2011
Auteurs
Peter Boendermaker,
Achtergronden bij de Richtlijn feedback in de medische vervolgopleiding
Editie03 2011
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Richtlijn feedback in de medische vervolgopleiding
Editie03 2011
Auteurs
K. Boor,P.L.P. Brand,
+1
P. W. Teunissen,
Cursussen, congressen en symposia
Editie03 2011
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Mededelingen
Editie03 2011
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Wereldnieuws
Editie03 2011
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Boekbespreking
Editie03 2011
Auteurs
Ann Deketelaere,
Boekbespreking
Editie03 2011
Auteurs
A Thijs,
NVMO-congres 2010
Editie03 2011
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Even terugkijken
Editie03 2011
Auteurs
H. van den Broek,
De duur van de competentiegerichte medisch specialistische vervolgopleiding kan niet korter
Editie03 2011
Auteurs
Alexander Horsch,Sabrina van den Tillaart,
+1
Sven Tulner,
De geneeskundestudent & de patiënt-student: inductie van empathie
Editie03 2011
Auteurs
M.J Gosselink,E.M. van Fenema,
Competenties van verpleegkundigen in het ethisch overleg in verpleeghuizen
Editie03 2011
Auteurs
B. Cusveller,Daniëlle Klinkhamer-Hazeleger,
+1
Jacqueline Zwart-van Dommelen,
Near-peer teaching in het coschap Interne Geneeskunde: een gerandomiseerde cross-over trial
Editie03 2011
Auteurs
Nick Wlazlo,Wim G. Peters,
+2
Bjorn Winkens,Cees P. M. van der Vleuten,
Kwaliteit voor minder geld
Editie03 2011
Auteurs
Jan Borleffs,
Bijlagen
Editie03 2011
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Achtergronden bij de Richtlijn simulatie teamtraining
Editie03 2011
Auteurs
T.P.F.M. Klaassen,C. R. M. G. Fluit,
Richtlijn simulatie teamtraining
Editie03 2011
Auteurs
T.P.F.M. Klaassen,C. R. M. G. Fluit,
Cursussen, congressen en symposia
Editie12 2010
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Mededelingen
Editie12 2010
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Wereldnieuws
Editie12 2010
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Boekbespreking
Editie12 2010
Auteurs
W.J. Mooi,
Boekbespreking
Editie12 2010
Auteurs
Evelyn van Weel-Baumgarten,Frans Grosfeld,
+1
Benno Bonke,
Boekbespreking
Editie12 2010
Auteurs
Marion Heres,
Proefschrift
Editie12 2010
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Geneeskunde in de gedichten van Constantijn Huygens
Editie12 2010
Auteurs
B. Haeseker,
Stafleden die dienst hebben kunnen de aios van (eigen) huis uit prima superviseren
Editie12 2010
Auteurs
F. Scheele,
Kennis, inzicht en toepassing: welke typen toetsvragen passen hierbij?
Editie12 2010
Auteurs
D.Y. Visser,A.L. Bootsma,
+1
Th. J. ten Cate,
Selectie op een combinatie van cognitieve en noncognitieve eigenschappen. Keuzes en ervaringen in de onderzoeksmaster Arts-Klinisch Onderzoeker (A-KO) te Maastricht
Editie12 2010
Auteurs
J. Guyaux,M.G.A. oude Egbrink,
+5
S. Heeneman,A.J.H.M. Houben,C. Willekes,A.F.P.M. de Goeij,L. W. T. Schuwirth,
Begeleide intervisie in de opleiding tot medisch specialist: persoonlijke ervaringen
Editie12 2010
Auteurs
E. Hoornenborg,C.B.T. Rietmeijer,
Intervisie en selectie
Editie12 2010
Auteurs
Onno Terpstra,
Cursussen, congressen en symposia
Editie12 2010
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Mededelingen
Editie12 2010
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Wereldnieuws
Editie12 2010
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Proefschrift
Editie
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
In de initiële opleiding dienen vooral Engelstalige leerboeken te worden gebruikt
Editie12 2010
Auteurs
F.J. van Sluijs,
Van schoenendoos naar software systeem: hulp bij het kiezen van een digitaal portfolio
Editie12 2010
Auteurs
H.M.J. van der Helm,R. Scheenstra,
+1
C. den Rooyen,
Opleiding en wetenschappelijk onderzoek: een vruchtbare combinatie
Editie12 2010
Auteurs
S.J.J. Boekhorst,I.C. Heyligers,
PodCasting in het biomedisch onderwijs
Editie12 2010
Auteurs
H. van Rijen,A. Freriksen,
+4
M. van Emst,M. van Hoeij,M. Spinder,W. Hols & O. ten Cate,
TMO beoordeeld: tijd voor verandering? Resultaten van het lezersonderzoek 2010
Editie12 2010
Auteurs
J. C. C. Borleffs,A. D. C. Jaarsma,
De kracht van samenwerking: ‘One Health’
Editie12 2010
Auteurs
Debbie Jaarsma,
Aandacht voor techniek in het medisch onderwijs is geen garantie voor kwalitatief hoogstaande en veilige zorg
Editie08 2010
Auteurs
H. Delwig,J. E. Tulleken,
Aandacht voor techniek in het medisch onderwijs is broodnodig voor kwalitatief hoogstaande en veilige zorg
Editie08 2010
Auteurs
G.J. Verkerke,W. M. Molenaar,
Algemeen verloskundige taken van de huisarts: een onderzoek naar de behoefte aan verloskundig onderwijs tijdens de huisartsopleiding
Editie08 2010
Auteurs
C. A. Trompert,M. Boek,
+3
K. H. Groenier,J. M. Koelewijn,F. Baarveld,
Landelijke studie naar competenties van opleiders kindergeneeskunde en hun functie als rolmodel