Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1358 artikelen
Farmacotherapieoverleg (FTO) in de huisartsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
M. J. P. Ballieux,L. Wigersma,
Professionalisering van opleiders: leren opleiden met en van elkaar
Editie02 2014
Auteurs
C. R. M. G. Fluit,M. J. Heineman,
+2
J. A. Baane,B. J. A. de Leede & H. Mulder,
Communicatie in de gezondheidszorg: mensenwerk met onderbouwing
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Hoe (in)formeel leren assistenten in opleiding tot specialist hun taken en werkzaamheden uit te voeren? Eerste verkenningen.
Editie02 2014
Auteurs
A. R. Yedema,P. M. Boendermaker & J. Pols,
De evaluatie van biofysica als pilotproject voor blended learning
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,J. Rogiers,
+1
L. Volkaert & E. Struyf,
Ten geleide
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Keuzeonderwijs tandheelkunde in Groningen: een analyse van de operationalisatie van kerndoelen en het bereik ervan
Editie02 2014
Auteurs
H. M. J. Raghoebar-Krieger,J. Tams, W. M. Molenaar,
+1
M. C. D. N. J. M. Huysmans,
Mag ik even uitpraten?
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Frequentie en kwaliteit van feedback tijdens blok I in de huisartsopleiding aan de VU
Editie02 2014
Auteurs
G. Locher,SM van Rhijn,
+1
CA Verdegaal,
Geïntegreerde stages: een idee voor leersituaties in de huisartsenopleiding
Editie02 2014
Auteurs
L. Ceulemans,A. Derese,
+1
G. Belsack,
Zeven jaar klinisch lijnonderwijs aan de Vrije Universiteit: de problemen, de docententraining en het onderwijsmateriaal
Editie02 2014
Auteurs
J. F. Bastiaans,F. J. van Ittersum,
+4
S. Huinink,M. H. Sagasser,A. J. Gercama,M. de Haan,
Leren klinisch denken
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
Onderwijs over complementaire behandelwijzen in de medische opleiding
Editie02 2014
Auteurs
P. A. van Dijk,E. M. W. Spee,
+2
E. van Rijswijk,E. van Rijswijk & W. J. M. J. Gorgels,
De kunstenaar en de dokter
Editie02 2014
Auteurs
Jan Dequeker,
Volwaardige coassistentschappen kunnen al in het derde studiejaar beginnen
Editie02 2014
Auteurs
E. W. M. T. ter ter Braak,H. G. Gooszen,
Het portfolio zal de kwaliteit van de specialistenopleiding vergroten
Editie02 2014
Auteurs
H. E. Sluiter,F. Y. L. de Vos & E. M. Wever-Kroes,
Het raadplegen van individuele feedback op de voortgangstoets door Nijmeegse studenten geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
A. J. N. M. Thoben,R. R. M. Leunissen,
+1
J. C. G. Jacobs & R. S. G. Holdrinet,
Wereldnieuws
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Van cafébespreking tot peer review
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
Referaten
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Junior Scientific Masterclass. Groningse professionele kweekvijver om studenten tot artsonderzoeker op te leiden
Editie02 2014
Auteurs
M. H. W. Hooiveld,J. C. Kluin-Nelemans,
+1
J. C. Kluin-Nelemans & J. C. Kluin-Nelemans,
Hoe kan medische kennis het beste beklijven?
Editie02 2014
Auteurs
H. P. A. Boshuizen,
De rol van het Digitaal Kenniscentrum Seksespecifiek Medisch Onderwijs bij de integratie van sekse in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
L. J. L. Mans,P. Verdonk & A. L. M. Lagro-Janssen,
Onderwijs over beroepsziekten tijdens de co-assistentschappen van het VU medisch centrum, Amsterdam
Editie02 2014
Auteurs
B. Sorgdrager,M. B. M. Soethout,
+1
W. van Mechelen,
Assessment in nieuw onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Jacqueline Hoogenboom,
Studiemateriaal Discipline farmacologie
Editie02 2014
Auteurs
Th. P. G. M. de Vries,L. van Bortel,
+2
P. A. de Graeff,J. M. A. Sitsen,
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
Editie02 2014
Auteurs
G. D. M. van Hellemondt,
Toetsing in vivo bij ‘In VIVO’
Editie02 2014
Auteurs
S. J. van Luijk,F. Scheele & C. P. M. van der Vleuten,
Rock-’n-rollmodel
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Ontwikkelen en implementeren van een competentiegericht curriculum: van schrijftafel naar praktijk
Editie02 2014
Auteurs
A. K. Meininger,P. P. M. Bakker,
De norm bij een didactische huisartsopleiderstoets: ‘deed ik het goed genoeg?’
Editie02 2014
Auteurs
J. P. Lettinga & P. M. Boendermaker,
Wat heeft de bijna-arts in de opleiding geleerd over aspecten rondom het overlijden van een patiënt?
Editie02 2014
Auteurs
F. Oppewal & B. Meyboom- de Jong,
Leren klinisch redeneren en het ontwikkelen van ziektescripts: mogelijkheden in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
A. C. de Vries,E. J. F. M. Custers,
+1
J. ten Cate,
Opleiden van medisch specialisten
Editie02 2014
Auteurs
H. F. P. Hillen,
De ontwikkeling van een tutorfeedbacklijst
Editie02 2014
Auteurs
S. Ziada,D. H. J. M. Dolmans,
+3
H. A. P. Wolfhagen,A. J. J. A. Scherpbier,C. P. M. van der Vleuten,
Resultaten van training en begeleiding van student-docenten in het klinisch lijnonderwijs
Editie02 2014
Auteurs
A. J. Gercama,D. Tieleman,
+2
A. Retel Helmrich,J. F. Bastiaans,
Naar een systeem van docentbeoordeling
Editie02 2014
Auteurs
H. A. P. Wolfhagen,D. H. J. M. Dolmans,
+2
L. F. J. Th. M. Kolle,A. J. J. A. Scherpbier,
Keuzestage wetenschappelijk onderzoek tijdens de huisartsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
H. C. P. M. van Weert,
Aanpak invoering vernieuwingen specialisten – opleiding Kindergeneeskunde en Obstetrie & Gynaecologie in de OOR Noord- en Oost-Nederland
Editie02 2014
Auteurs
E. Jippes,L. M. Hercules,
+2
E. J. Duiverman,A. A. E. Verhagen & M. J. E. Mourits,
Bespreking en beoordeling van professioneel gedrag aan de Faculteit Geneeskunde te Maastricht
Editie02 2014
Auteurs
W. N. K. A. van Mook,S. S. van Luijk,
+5
M. J. G. Fey-Schoenmakers,G. J. A. P. M. Oudhuis,M. T. H. Gulikers,L. W. Schuwirth,C. P. M. van der Vleuten,
Verandering is van alle tijden
Editie02 2014
Auteurs
P. W. Teunissen,
Eindtermen voor de bacheloropleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
R. F. J. M. Laan,J. A. Bulte,
+2
H. E. M. Daelmans,H. A. M. Snellen-Balendong & J. C. C. Borleffs,
Inventarisatie van het onderwijs in de spoedeisende geneeskunde in de opleiding tot basisarts in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
J. M. Th. Draaisma,G. Roest,
+1
R. G. van Kesteren & A. Vulto,
Benoemd
Editie02 2014
Auteurs
L. W. T. Schuwirth,
De vernieuwde co-assistentschappen in Nijmegen: de eerste ervaringen
Editie02 2014
Auteurs
C. T. Postma,W. J. H. M. van den Bosch,
+1
R. Laan,
Alexander van Es. Anatomie van het gevoel.
Editie02 2014
Auteurs
J. J. Out,J. A. Brienen,
+1
A. J. Schneider,
Feedback ter bevordering van de professionele ontwikkeling van docenten
Editie02 2014
Auteurs
D. H. J. M. Dolmans,R. E. Stalmeijer & H. A. P. Wolfhagen,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
Vaardigheidsonderwijs nu en in de toekomst
Editie01 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,G. M. Verwijnen,
+2
N. Schaper,G. A. J. Dunselman & C. P. M. van der Vleuten,
Van het bestuur
Editie01 2014
Auteurs
Herman van Rossum,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet