Op deze pagina is het zeer binnenkort mogelijk om gestructureerd naar artikelen te zoeken in de kennisbank.
Filter artikelen (under construction)
Editite
Category
Zoeken
Aanvullende kanttekeningen bij het profiel van de arts. Observaties aan het begin van de 21ste eeuw
Editie02 2014
Auteurs
N. S. Klazinga,
Attitude versus professioneel gedrag
Editie02 2014
Auteurs
K. P. M. van Spaendonck,
Docentprofessionalisering: de stand van zaken anno 2006
Editie02 2014
Auteurs
R. P. Zwierstra,R. Venekamp & G. H. Koppelman,
Hoe kan medische kennis het beste beklijven?
Editie02 2014
Auteurs
H. P. A. Boshuizen,
Feedback ter bevordering van de professionele ontwikkeling van docenten
Editie02 2014
Auteurs
D. H. J. M. Dolmans,R. E. Stalmeijer & H. A. P. Wolfhagen,
Het opleiden van eerstejaars studenten tot medisch specialist: alleen mogelijk bij voldoende wetenschappelijke expositie
Editie02 2014
Auteurs
R.O.B. Gans,
Studenten die als docenten optreden? Over onderwijsstages en peer teaching in het medisch opleidingscontinuüm
Editie02 2014
Auteurs
J. ten Cate,
Canon van medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
Editie02 2014
Auteurs
Ineke Molenaar,
Vertical integration in medical education: Studies on the required basic science knowledge and the concept of context
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Een explorerend onderzoek naar het takenpakket van artsen in opleiding tot specialist
Editie02 2014
Auteurs
J. Pols,A.R. Yedema & P.M. Boendermaker,
Interfacultair vergelijken van prestatieverschillen op de voortgangstoets: onderzoek naar relevantie en haalbaarheid van het werken met referentiegroepen
Editie02 2014
Auteurs
A. N. Raat & J. Cohen-Schotanus,
Reflectie over het onderwijs en het NVMO-congres 2004
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
Ten geleide
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Wat heeft de bijna-arts in de opleiding geleerd over aspecten rondom het overlijden van een patiënt?
Editie02 2014
Auteurs
F. Oppewal & B. Meyboom- de Jong,
Supervisie in de medische praktijk: het oordeel van specialisten in opleiding. Arts-assistenten kindergeneeskunde beoordelen supervisoren*
Editie02 2014
Auteurs
J. O. Busari,P. M. Greidanus,
+1
N. M. Weggelaar & I. A. M. Schiering,
Zij-instroom geneeskunde: wordt het kennisniveau van de reguliere studenten bereikt?
Editie02 2014
Auteurs
G. R. Terwisscha van Scheltinga,J. Schönrock-Adema,
+2
J. B. M. Kuks,M. F. van Driel & J. Cohen-Schotanus,
De 4-tot-10 verwacht niveau-schaal (410VN-schaal) bij persoonlijke beoordelingen
Editie02 2014
Auteurs
J. ten Cate,E. W. M. T. ter Braak,
+1
J. Frenkel & A. C. van de Pol,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Lia Fluit,
Boekbespreking
Editie02 2014
Auteurs
Eugène J. F. M. Custers,
Computer-based nutrition education for general practice. Development of a training program and effect assessment by standardized patients
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Niet langer behoren de universitaire medische centra het primaat te hebben bij de opleiding van specialisten*
Editie02 2014
Auteurs
J. W. Briët,
De universitaire medische centra hebben het primaat bij de opleiding van specialisten*
Editie02 2014
Auteurs
Fr. C. A. Jaspers,
Groei van zelf ervaren klinische competentie in de huisartsopleiding en factoren die daarop van invloed zijn*
Editie02 2014
Auteurs
A. W. M. Kramer,P. Zuithoff,
+3
J. J. M. Jansen,L. H. C. Tan,R. P. T. M. Grol & C. P. M. van der Vleuten,
Het raadplegen van individuele feedback op de voortgangstoets door Nijmeegse studenten geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
A. J. N. M. Thoben,R. R. M. Leunissen,
+1
J. C. G. Jacobs & R. S. G. Holdrinet,
Inventarisatie van het onderwijs in de spoedeisende geneeskunde in de opleiding tot basisarts in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
J. M. Th. Draaisma,G. Roest,
+1
R. G. van Kesteren & A. Vulto,
De onderwijsvisitatie geneeskunde van de Vlaamse universiteiten in 2005
Editie02 2014
Auteurs
B. Meyboom- de Jong & J. C. M. Metz,
De stethoscoop: meer dan alleen een statussymbool
Editie02 2014
Auteurs
P. M. J. Stuyt & D. Th. Sleijfer,
&
Editie02 2014
Auteurs
J. W. Briët & J. A. Mazel,
Dealing with grief and requesting donation. An international challenge. Effects of the European Donor Hospital Education Programme
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Computers zijn niet nodig voor goed onderwijs in de geneeskunde*
Editie02 2014
Auteurs
J. van der Meer,
Zonder computers geen goed onderwijs in de geneeskunde*
Editie02 2014
Auteurs
J. H. Ravesloot & A. Hasman,
Onderzoek naar de inhoudsvaliditeit van het performance-assessment in de hoofdfase van de bacheloropleiding fysiotherapie
Editie02 2014
Auteurs
M. Ophey,M. Maas & J. de Beer,
De ideale opleider. Een enquête in de interne geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
J. B. L. Hoekstra & F. Holleman,
Kanttekeningen bij het Raamplan 2001 artsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
H. M. J. Raghoebar-Krieger,W. Bender & D. Th. Sleijfer,
De rol van het Digitaal Kenniscentrum Seksespecifiek Medisch Onderwijs bij de integratie van sekse in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
L. J. L. Mans,P. Verdonk & A. L. M. Lagro-Janssen,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
Waar blijft het onderzoek?
Editie02 2014
Auteurs
Ellen Easton,
HOOG ingezet
Editie02 2014
Auteurs
Cees van der Vleuten,
In-training assessment in an undergraduate clerkship. Feasibility, reliability, effect on learning environment
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
NVMO-congres 2005
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
In de spreekkamer is parate kennis belangrijker dan opzoekkennis*
Editie02 2014
Auteurs
H. J. M. van Rossum,
Pro-contradiscussie over medisch onderwijs*
Editie02 2014
Auteurs
J. C. C. Borleffs,
De praktijkondersteuner in de huisartspraktijk: competentieprofiel en dagelijkse praktijk
Editie02 2014
Auteurs
I. B. O. M. Lohman,A. R. S. Wijsbeek,
+4
F. W. Dijkers,A. P. Timmers,E. Zonnevylle,P. B. Mvan der Linden & T. P. M. Vliet Vlieland,
Analyse van prestaties van buitenlandse artsen tijdens het co-assistentschap huisartsgeneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
E. A. van Hell,J. Greidanus,
+1
F. Beltman & J. Cohen-Schotanus,
Keuzeonderwijs tandheelkunde in Groningen: een analyse van de operationalisatie van kerndoelen en het bereik ervan
Editie02 2014
Auteurs
H. M. J. Raghoebar-Krieger,J. Tams, W. M. Molenaar,
+1
M. C. D. N. J. M. Huysmans,
Leren klinisch redeneren en het ontwikkelen van ziektescripts: mogelijkheden in het medisch onderwijs