Artikelen

Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.

Filter artikelen

Editite

Editite

Category

Category

Zoeken

Zoeken
1352 artikelen
Banner
36 different ways to study medicine
  • Editie02 2010
  • Auteurs Sandra Zeuner,Teresa Henke,
    +3
    Elisabeth Achilles, Daniela Kampmeyer, Paul Schwanitz,
Banner
The Bologna agreement is not suitable for medical education: a German view
  • Editie02 2010
  • Auteurs T.J. Pfeilschifter PhD,
Banner
The same, but different
  • Editie02 2010
  • Auteurs Sophie Querido MSc,Tom Brouwer,
    +2
    Maurits Buiten, Ilse Kleine Schaars,
Banner
Medical universities in Austria: impact of curriculum modernization on medical education
  • Editie02 2010
  • Auteurs Martin Lischka,
Banner
Should the general curriculum of medical schools include teaching in ‘alternative medicine’?
  • Editie02 2010
  • Auteurs F.R. Rosendaal MD PhD,
Banner
Two-cycle curriculum – bachelor-master structure according to the Bologna agreement: the Swiss experience in Basle
  • Editie02 2010
  • Auteurs Hedwig J. Kaiser MD PhD,Claudia Kiessling MDH,
Banner
Future medical doctors need to be informed about CAM to ensure safe and competent patient care
  • Editie02 2010
  • Auteurs Claudia Witt,B. Brinkhaus,
    +1
    S.N. Willich,
Banner
The bachelor-master structure (two-cycle curriculum) according to the Bologna agreement: a Dutch experience
  • Editie02 2010
  • Auteurs J.B.M. Kuks MD PhD,J. B. M. Kuks,
Banner
Quality assurance of medical education: a case study from Switzerland
  • Editie02 2010
  • Auteurs Christian Schirlo MD, MME,R. Heusser MD MPH,
Banner
The 2009 framework for undergraduate medical education in the Netherlands
  • Editie02 2010
  • Auteurs R.F.J.M. Laan MD PhD,R.R.M. Leunissen MSc,
    +1
    C.L.A. van Herwaarden MD PhD,
Banner
De kwaliteit van beoordelingen door simulatiepatiënten in een Objective Structured Clinical Examination (OSCE): een analyse van interbeoordelaarsovereenstemming
  • Editie12 2009
  • Auteurs E. A. M. Pelgrim,E. J. P. G. Denessen,
    +2
    A. M. Hettinga, C. T. Postma,
Banner
Vertrouwen, transparantie en de naakte waarheid
  • Editie12 2009
  • Auteurs Peter Boendermaker,
Banner
Boekbespreking
  • Editie12 2009
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
Boekbespreking
  • Editie12 2009
  • Auteurs Agnes Diemers,
Banner
The role of gender in medical specialty choice and general practice preferences
  • Editie12 2009
  • Auteurs Tanja Maiorova,
Banner
Coschappen in het buitenland niet geschikt voor alle coassistenten
  • Editie12 2009
  • Auteurs A. Bast,
Banner
Mooie mensen en middeleeuwse dokters
  • Editie12 2009
  • Auteurs Karine van ’t Land,
Banner
Coschappen in het buitenland zouden voor elke coassistent verplicht moeten worden
  • Editie12 2009
  • Auteurs J. S. Stilma,
Banner
Computerondersteund samenwerkend leren in het coschap Sociale Geneeskunde
  • Editie12 2009
  • Auteurs R. F. M. Turk,E. F. van Beeck,
    +1
    M. E. W. Dankbaar,
Banner
Traditionele versus virtuele microscopie bij het onderwijs in de histopathologie
  • Editie12 2009
  • Auteurs M. Valkenburg,M. Van Dijk,
    +2
    A. Bootsma & P. Klein Klouwenberg, O. ten Cate,
Banner
Vier dwarsdoorsneden
  • Editie10 2009
  • Auteurs Benno Bonke,
Banner
Boekbespreking
  • Editie10 2009
  • Auteurs P. W. Teunissen,
Banner
Van profeet tot patiënt: visies op kunstenaarschap in de negentiende eeuw
  • Editie10 2009
  • Auteurs Mary Kemperink,
Banner
Innovative use of simulated patients for educational purposes
  • Editie10 2009
  • Auteurs Lonneke Bokken,
Banner
Arts, mits bescheiden en met inzicht in eigen niet-weten.
  • Editie10 2009
  • Auteurs G. Th. van der Werf,
Banner
Arts, mits geslaagd voor de periodieke toets
  • Editie10 2009
  • Auteurs J. B. L. Hoekstra,
Banner
Beoordeling en zelfbeoordeling van opleiders Sociale Geneeskunde (Maatschappij & Gezondheid)
  • Editie10 2009
  • Auteurs J. J. de Schipper,P. B. A. Smits,
Banner
De effectiviteit van e-learning en de implementatie in het medisch onderwijs
  • Editie10 2009
  • Auteurs M. E. W. Dankbaar,
Banner
Een raamplan voor docentcompetenties binnen het medisch opleidingscontinuüm
  • Editie10 2009
  • Auteurs W. M. Molenaar,A. Zanting,
    +7
    P. van Beukelen, J. A. Bustraan, R. Engbers, Th. E. Fick, J. C. G. Jacobs & J. M. Vervoorn, J. A. Baane, W. de Grave,
Banner
De patiëntveiligheid kan worden verhoogd met structurele training in laparoscopische chirurgie
  • Editie10 2009
  • Auteurs J. P. E. N. Pierie,
Banner
Overzicht werkgroepen van de NVMO
  • Editie08 2009
  • Auteurs E. van Weel-Baumgarten,H. Mulder,
    +4
    B. Bonke, W. M. Molenaar, M. Dankbaa, H. Dekker,
Banner
Chirurgijns op de schepen van de Verenigde Oost-Indische Compagnie
  • Editie08 2009
  • Auteurs Iris Bruijn,
Banner
De expert liever als docent dan als procesbegeleider
  • Editie08 2009
  • Auteurs J. van Gijn,
Banner
De expert als goede procesbegeleider in het onderwijs
  • Editie08 2009
  • Auteurs J. B. M. Kuks,
Banner
Wat maakt een PGO-docent tot een goede docent?
  • Editie08 2009
  • Auteurs H. J. M. van Berkel,
Banner
Toelating tot de medische opleiding in beweging. Capaciteit en legitimiteit
  • Editie08 2009
  • Auteurs & J. A. Dekker,M. M. C. Lambregts,
    +2
    M. W. Heeren, J. I. Hanemaayer,
Banner
De toegevoegde waarde van individuele coaching op de werkplek
  • Editie08 2009
  • Auteurs J. M. Wagter,C. Buis,
    +1
    F. Stam & M. A. W. Eckenhausen,
Banner
Ter lering en inspiratie
  • Editie08 2009
  • Auteurs Jan van Dalen,
Banner
The Doctor
  • Editie06 2009
  • Auteurs H. Hillen,
Banner
Training didactische vaardigheden tijdens studie. Niet zinvol
  • Editie06 2009
  • Auteurs T.A.W. Splinter,
Banner
Training didactische vaardigheden tijdens studie. Zinvol
  • Editie06 2009
  • Auteurs Th. J. ten Cate,
Banner
Meerkeuzevragen met drie, vier of vijf alternatieven: wat is beter?
  • Editie06 2009
  • Auteurs E. C. Paes,O. ten Cate,
Banner
Buitenlandse keuzestage in de specialistenopleiding van de baan?
  • Editie06 2009
  • Auteurs D. H. Visser,E. A. M. Westerbeek,
    +2
    L. H. Hendrikx, J. O. Busari & B. H. M. Wolf,
Banner
Het leren en toetsen van de professionele rol
  • Editie06 2009
  • Auteurs S. J. van Luijk,W. N. K. A. van Mook,
    +1
    W. P. J. van Oosterhout,
Banner
Op weg naar professionaliteit
  • Editie06 2009
  • Auteurs Onno Terpstra,
Banner
Web- or paper-based portfolios: is there a difference?
  • Editie06 2009
  • Auteurs Fransje Okker,
Banner
Unravelling learning by doing
  • Editie06 2009
  • Auteurs Pim Teunissen,
Banner
Door onderwijs in medische humaniora (‘medical humanities’) worden studenten betere dokters
  • Editie04 2009
  • Auteurs J. C. C. Borleffs,
Banner
Van vaccinateur tot academisch opgeleid arts. Over de geschiedenis van het medisch onderwijs in Nederlands-Indië
  • Editie04 2009
  • Auteurs R. P. Zwierstra,
Banner
Onderwijs aan Nijmeegse studenten geneeskunde in vaardigheden voor Eerste Hulp
  • Editie04 2009
  • Auteurs P. A. de Ruijter,S. F. L. van Stigt,
    +1
    J. Biert & E. C. T. H. Tan,
Banner
Banner
Banner

Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet

28 en 29 mei 2026