Research in medical education: practical impact on medical training and future challenges
Editie02 2010
Auteurs
Diana H.J.M. Dolmans PhD,Cees P.M. van der Vleuten PhD,
Medical education in Europe
Editie02 2010
Auteurs
Jan Borleffs,Eckhart G. Hahn,
Boekbespreking
Editie12 2009
Auteurs
Jan van Dalen,
Boekbespreking
Editie12 2009
Auteurs
Agnes Diemers,
The role of gender in medical specialty choice and general practice preferences
Editie12 2009
Auteurs
Tanja Maiorova,
Coschappen in het buitenland niet geschikt voor alle coassistenten
Editie12 2009
Auteurs
A. Bast,
Mooie mensen en middeleeuwse dokters
Editie12 2009
Auteurs
Karine van ’t Land,
Coschappen in het buitenland zouden voor elke coassistent verplicht moeten worden
Editie12 2009
Auteurs
J. S. Stilma,
Computerondersteund samenwerkend leren in het coschap Sociale Geneeskunde
Editie12 2009
Auteurs
R. F. M. Turk,E. F. van Beeck,
+1
M. E. W. Dankbaar,
Traditionele versus virtuele microscopie bij het onderwijs in de histopathologie
Editie12 2009
Auteurs
M. Valkenburg,M. Van Dijk,
+2
A. Bootsma & P. Klein Klouwenberg,O. ten Cate,
De kwaliteit van beoordelingen door simulatiepatiënten in een Objective Structured Clinical Examination (OSCE): een analyse van interbeoordelaarsovereenstemming
Editie12 2009
Auteurs
E. A. M. Pelgrim,E. J. P. G. Denessen,
+2
A. M. Hettinga,C. T. Postma,
Vertrouwen, transparantie en de naakte waarheid
Editie12 2009
Auteurs
Peter Boendermaker,
Boekbespreking
Editie10 2009
Auteurs
P. W. Teunissen,
Van profeet tot patiënt: visies op kunstenaarschap in de negentiende eeuw
Editie10 2009
Auteurs
Mary Kemperink,
Innovative use of simulated patients for educational purposes
Editie10 2009
Auteurs
Lonneke Bokken,
Arts, mits bescheiden en met inzicht in eigen niet-weten.
Editie10 2009
Auteurs
G. Th. van der Werf,
Arts, mits geslaagd voor de periodieke toets
Editie10 2009
Auteurs
J. B. L. Hoekstra,
Beoordeling en zelfbeoordeling van opleiders Sociale Geneeskunde (Maatschappij & Gezondheid)
Editie10 2009
Auteurs
J. J. de Schipper,P. B. A. Smits,
De effectiviteit van e-learning en de implementatie in het medisch onderwijs
Editie10 2009
Auteurs
M. E. W. Dankbaar,
Een raamplan voor docentcompetenties binnen het medisch opleidingscontinuüm
Editie10 2009
Auteurs
W. M. Molenaar,A. Zanting,
+7
P. van Beukelen,J. A. Bustraan,R. Engbers,Th. E. Fick,J. C. G. Jacobs & J. M. Vervoorn,J. A. Baane,W. de Grave,
De patiëntveiligheid kan worden verhoogd met structurele training in laparoscopische chirurgie
Editie10 2009
Auteurs
J. P. E. N. Pierie,
Vier dwarsdoorsneden
Editie10 2009
Auteurs
Benno Bonke,
Overzicht werkgroepen van de NVMO
Editie08 2009
Auteurs
E. van Weel-Baumgarten,H. Mulder,
+4
B. Bonke,W. M. Molenaar,M. Dankbaa,H. Dekker,
Chirurgijns op de schepen van de Verenigde Oost-Indische Compagnie
Editie08 2009
Auteurs
Iris Bruijn,
De expert liever als docent dan als procesbegeleider
Editie08 2009
Auteurs
J. van Gijn,
De expert als goede procesbegeleider in het onderwijs
Editie08 2009
Auteurs
J. B. M. Kuks,
Wat maakt een PGO-docent tot een goede docent?
Editie08 2009
Auteurs
H. J. M. van Berkel,
Toelating tot de medische opleiding in beweging. Capaciteit en legitimiteit
Editie08 2009
Auteurs
& J. A. Dekker,M. M. C. Lambregts,
+2
M. W. Heeren,J. I. Hanemaayer,
De toegevoegde waarde van individuele coaching op de werkplek
Editie08 2009
Auteurs
J. M. Wagter,C. Buis,
+1
F. Stam & M. A. W. Eckenhausen,
Ter lering en inspiratie
Editie08 2009
Auteurs
Jan van Dalen,
Web- or paper-based portfolios: is there a difference?
Editie06 2009
Auteurs
Fransje Okker,
Unravelling learning by doing
Editie06 2009
Auteurs
Pim Teunissen,
The Doctor
Editie06 2009
Auteurs
H. Hillen,
Training didactische vaardigheden tijdens studie. Niet zinvol
Editie06 2009
Auteurs
T.A.W. Splinter,
Training didactische vaardigheden tijdens studie. Zinvol
Editie06 2009
Auteurs
Th. J. ten Cate,
Meerkeuzevragen met drie, vier of vijf alternatieven: wat is beter?
Editie06 2009
Auteurs
E. C. Paes,O. ten Cate,
Buitenlandse keuzestage in de specialistenopleiding van de baan?
Editie06 2009
Auteurs
D. H. Visser,E. A. M. Westerbeek,
+2
L. H. Hendrikx,J. O. Busari & B. H. M. Wolf,
Het leren en toetsen van de professionele rol
Editie06 2009
Auteurs
S. J. van Luijk,W. N. K. A. van Mook,
+1
W. P. J. van Oosterhout,
Op weg naar professionaliteit
Editie06 2009
Auteurs
Onno Terpstra,
Scholarship of teaching en carrière: zijn publicaties de (enige) juiste maat?
Editie04 2009
Auteurs
Ineke Molenaar,
Developments in veterinary medical education – intentions, perceptions, learning processes and outcomes
Editie04 2009
Auteurs
A. D. C. Jaarsma,Debbie Jaarsma,
Door onderwijs in medische humaniora (‘medical humanities’) worden studenten geen betere dokters