Op deze pagina is het zeer binnenkort mogelijk om gestructureerd naar artikelen te zoeken in de kennisbank.
Filter artikelen (under construction)
Editite
Category
Zoeken
Veranderen: een meervoudig perspectief
Editie02 2014
Auteurs
L. de Caluwé,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
P. M. J. Stuyt,
Lieder ohne Worte
Editie02 2014
Auteurs
Jan Kuks,
In het derde studiejaar kunnen nog geen volwaardige coassistentschappen beginnen
Editie02 2014
Auteurs
R. J. G. Peters,
Volwaardige coassistentschappen kunnen al in het derde studiejaar beginnen
Editie02 2014
Auteurs
E. W. M. T. ter ter Braak,H. G. Gooszen,
Bespreking en beoordeling van professioneel gedrag aan de Faculteit Geneeskunde te Maastricht
Editie02 2014
Auteurs
W. N. K. A. van Mook,S. S. van Luijk,
+5
M. J. G. Fey-Schoenmakers,G. J. A. P. M. Oudhuis,M. T. H. Gulikers,L. W. Schuwirth,C. P. M. van der Vleuten,
Evaluatie van het landelijk project Integratie van sekse in het medisch basiscurriculum
Editie02 2014
Auteurs
P. Verdonk,T. Lagro-Janssen,
Nieuwe tijden, nieuwe dokters. Competentiegericht opleiden
Editie02 2014
Auteurs
A. K. Meininger,P. P. M. Bakker,
De NVMO in de jaren 2007-2012: beleidsvisie voor een volwassen vereniging
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
De NVMO is 35 geworden: een terugblik op haar adolescentie en moederschap
Editie02 2014
Auteurs
Lennart Bouman,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
Vaardig communiceren in de gezondheidszorg; een evidence-based benadering`
Editie02 2014
Auteurs
J. W. Briët & E. P. Veening,
De arts, de kunst en de vergankelijkheid
Editie02 2014
Auteurs
Mark Kramer,
Geen schakeljaar in de basisopleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
J. Bekker,
Wel een schakeljaar in de basisopleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
W. P. J. van Oosterhout,M. Morsink,
Het zelfoordeel van buitenlandse artsen over hun VWS-assessment-competenties bij de start van de opleiding geneeskunde in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
P. G. P. Herfs,L. Kater & J. R. E. Haalboom,
Professioneel gedrag in de opleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
W. N. K. A. van Mook,S. J. van Luijk,
+2
G. J. A. P. M. Oudhuis,M. T. H. Gulikers & L. W. Schuwirth,
Overdracht en tegenoverdracht in de opleidingsrelatie
Editie02 2014
Auteurs
R. van Staveren,A. Wunderink,
Hoe (in)formeel leren assistenten in opleiding tot specialist hun taken en werkzaamheden uit te voeren? Eerste verkenningen.
Editie02 2014
Auteurs
A. R. Yedema,P. M. Boendermaker & J. Pols,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Roy Remmen,
Verandering is van alle tijden
Editie02 2014
Auteurs
P. W. Teunissen,
De arts en the arts
Editie02 2014
Auteurs
Onno Cluysenaer,
De kliniek is de voornaamste plaats om klinische kennis op te doen
Editie02 2014
Auteurs
J. Stam,
Klinische kennis kan niet alleen in de praktijk verkregen worden
Editie02 2014
Auteurs
P. F. de Vries Robbé,
Ontwikkelen probleemoplossingsgerichte klinische colleges het diagnostisch denken en blijkt dit uit het extended-matching examen?
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,B. van Damme & E. Struyf,
Lotus of fantoom?
Editie02 2014
Auteurs
R. J. A. M. Brendel,J. B. N. de Best & C. M. de With,
Kwaliteit van (medisch) onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Janke Cohen-Schotanus,
Van genezen in geloof tot geloof in genezen. De medische faculteit van de Vrije Universiteit, 1880-2000
Editie02 2014
Auteurs
Eug`ene Custers,
Fictie als bron van kennis
Editie02 2014
Auteurs
Frans Meulenberg,
De biomedische basisvakken zijn onverminderd van belang voor de artsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
W. Kuis,J. L. L. Kimpen & E. J. F. M. Custers,
Biomedische basisvakken zijn voor de artsopleiding tegenwoordig minder belangrijk
Editie02 2014
Auteurs
F. Scheele,
De evaluatie van biofysica als pilotproject voor blended learning
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,J. Rogiers,
+1
L. Volkaert & E. Struyf,
De norm bij een didactische huisartsopleiderstoets: ‘deed ik het goed genoeg?’
Editie02 2014
Auteurs
J. P. Lettinga & P. M. Boendermaker,
Vernieuwing opleiding kindergeneeskunde in de Beatrix Kinderkliniek, Universitair Medisch Centrum Groningen
Editie02 2014
Auteurs
J. Pols,E. Jippes,
+2
A. A. E. Verhagen,L. M. Hercules & P. J. J. Sauer,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Nieuw bestuur voor het CBOG
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Reanimatieonderwijs in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Beelmateriaal gezocht
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Wereldnieuws
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Isaac Israels: uit een schetsboek van een ziekenhuisopname uit 1919
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Promovendidag medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Monica van de Ridder,
Het portfolio levert geen wezenlijke bijdrage aan de kwaliteit van de specialistenopleiding
Editie02 2014
Auteurs
M. Vermeulen,
Het portfolio zal de kwaliteit van de specialistenopleiding vergroten
Editie02 2014
Auteurs
H. E. Sluiter,F. Y. L. de Vos & E. M. Wever-Kroes,
Eindtermen voor de bacheloropleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
R. F. J. M. Laan,J. A. Bulte,
+2
H. E. M. Daelmans,H. A. M. Snellen-Balendong & J. C. C. Borleffs,
Arts zijn in Nederland. Hoe ziet de ideale arts eruit in de ogen van buitenlandse arts-studenten en wat denken zij over de Nederlandse gezondheidszorg?
Editie02 2014
Auteurs
A. L. M. Lagro-Janssen,& M. E. T. C. van den Muijsenbergh,
Beoordelen van opleiders door arts-assistenten
Editie02 2014
Auteurs
E. R. Flikweert,M. T. Miedema & J. W. Briët,
Vijfendertig jaar Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
Problem-based learning as a preparation for professional practice
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
De medische opleiding hoeft geen rekening te houden met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*
Editie02 2014
Auteurs
T.A.W. Splinter,
Een goede medische opleiding houdt rekening met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*