Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1352 artikelen
Analyse van prestaties van buitenlandse artsen tijdens het co-assistentschap huisartsgeneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
E. A. van Hell,J. Greidanus,
+1
F. Beltman & J. Cohen-Schotanus,
Referaten
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
De algemene competenties van de medisch specialist in de toekomst
Editie02 2014
Auteurs
O. P. Bleker,J. ten Cate,
+1
R. S. G. Holdrinet,
Referaten
Editie02 2014
Auteurs
RM Harden,
SMO-cursus ‘Co-assistentschappen: onderwijs in de linische fase’
Editie02 2014
Auteurs
J. H. Hoekstra,
Carrières van Britse basisartsen
Editie02 2014
Auteurs
J.P.M. Denekens,
Studiemateriaal Discipline anatomie / embryologie
Editie02 2014
Auteurs
F. M. M. Griffioen,J. Drukker,
+3
M. Godschalk,B. Hillen,P. V. J. M. Hoogland,
Aios vaardig aan het roer
Editie02 2014
Auteurs
J. A. Baane,M. J. Heineman,
+2
J. O. Busari,C. R. M. G. Fluit & C. D. de Kroon,
Samenwerking is te leren! Maar hoe?
Editie02 2014
Auteurs
A. G. A. Gerritsen,A. P. Nauta,
Overdracht en tegenoverdracht in de opleidingsrelatie
Editie02 2014
Auteurs
R. van Staveren,A. Wunderink,
Het portfolio levert geen wezenlijke bijdrage aan de kwaliteit van de specialistenopleiding
Editie02 2014
Auteurs
M. Vermeulen,
Groei van zelf ervaren klinische competentie in de huisartsopleiding en factoren die daarop van invloed zijn*
Editie02 2014
Auteurs
A. W. M. Kramer,P. Zuithoff,
+3
J. J. M. Jansen,L. H. C. Tan,R. P. T. M. Grol & C. P. M. van der Vleuten,
Geneeskundeopleidingen 2005: overstag of bijsturen?
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
Pleidooi voor een stage klinische onderwijskunde binnen de specialistenopleiding
Editie02 2014
Auteurs
J. C. C. Borleffs,Th. J. ten Cate,
+2
C. A. F. M. Bruijnzeel-Koomen,D. W. Erkelens,
Goed voorbeeld doet goed volgen
Editie02 2014
Auteurs
EJFM Custers,G Regehr,
+3
W McCulloch,C Peniston,R Reznick,
Studiemateriaal Discipline interne geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
H. M. S. van Santen-Hoeufft,J. R. E. Haalboom,
+1
S. A. Danner,
Het gebruik van zelf-, peer- en co-assessment in het hoger onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
A. G. H. van Ruijven,
Kunst en kinderen
Editie02 2014
Auteurs
Wietse Kuis,
Medische professionaliteit in de geneeskunde opleiding
Editie02 2014
Auteurs
Jan Borleffs,
In het derde studiejaar kunnen nog geen volwaardige coassistentschappen beginnen
Editie02 2014
Auteurs
R. J. G. Peters,
Kwaliteit van (medisch) onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Janke Cohen-Schotanus,
Docentprofessionalisering: de stand van zaken anno 2006
Editie02 2014
Auteurs
R. P. Zwierstra,R. Venekamp & G. H. Koppelman,
Kanttekeningen bij het Raamplan 2001 artsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
H. M. J. Raghoebar-Krieger,W. Bender & D. Th. Sleijfer,
Portfolioperikelen: de persoonlijke kant van de specialist in opleiding
Editie02 2014
Auteurs
Leo Aukes,
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
I. V. E. Carlier,Y. D. van Leeuwen,
Landelijke evaluatie van de driejarige huisartsopleiding: de ontwikkeling van de competentie van huisartsenin-opleiding
Editie02 2014
Auteurs
L. H. C. Tan,A. W. M. Kramer,
+2
J. J. M. Jansen,H. Düsman,
Geen schakeljaar in de basisopleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
J. Bekker,
De evaluatie van biofysica als pilotproject voor blended learning
Editie02 2014
Auteurs
J. Beullens,J. Rogiers,
+1
L. Volkaert & E. Struyf,
Ten geleide
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Keuzeonderwijs tandheelkunde in Groningen: een analyse van de operationalisatie van kerndoelen en het bereik ervan
Editie02 2014
Auteurs
H. M. J. Raghoebar-Krieger,J. Tams, W. M. Molenaar,
+1
M. C. D. N. J. M. Huysmans,
Studiemateriaal Discipline celbiologie/histologie
Editie02 2014
Auteurs
J. P. M. Schellens,A.L. Bootsma,
+2
V. Everts,C. Terleth,
Een nieuw begin
Editie02 2014
Auteurs
De redactie,
Ignace Schretlen. Blessure.
Editie02 2014
Auteurs
Ignace Schretlen,
Ottawa in Africa, een impressie Kaapstad 1-3 maart 2000
Editie02 2014
Auteurs
R. P. Zwierstra,
Farmacotherapieoverleg (FTO) in de huisartsopleiding
Editie02 2014
Auteurs
M. J. P. Ballieux,L. Wigersma,
Professionalisering van opleiders: leren opleiden met en van elkaar
Editie02 2014
Auteurs
C. R. M. G. Fluit,M. J. Heineman,
+2
J. A. Baane,B. J. A. de Leede & H. Mulder,
Communicatie in de gezondheidszorg: mensenwerk met onderbouwing
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Hoe (in)formeel leren assistenten in opleiding tot specialist hun taken en werkzaamheden uit te voeren? Eerste verkenningen.
Editie02 2014
Auteurs
A. R. Yedema,P. M. Boendermaker & J. Pols,
Het portfolio zal de kwaliteit van de specialistenopleiding vergroten
Editie02 2014
Auteurs
H. E. Sluiter,F. Y. L. de Vos & E. M. Wever-Kroes,
Het raadplegen van individuele feedback op de voortgangstoets door Nijmeegse studenten geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
A. J. N. M. Thoben,R. R. M. Leunissen,
+1
J. C. G. Jacobs & R. S. G. Holdrinet,
Mag ik even uitpraten?
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Frequentie en kwaliteit van feedback tijdens blok I in de huisartsopleiding aan de VU
Editie02 2014
Auteurs
G. Locher,SM van Rhijn,
+1
CA Verdegaal,
Geïntegreerde stages: een idee voor leersituaties in de huisartsenopleiding
Editie02 2014
Auteurs
L. Ceulemans,A. Derese,
+1
G. Belsack,
Zeven jaar klinisch lijnonderwijs aan de Vrije Universiteit: de problemen, de docententraining en het onderwijsmateriaal
Editie02 2014
Auteurs
J. F. Bastiaans,F. J. van Ittersum,
+4
S. Huinink,M. H. Sagasser,A. J. Gercama,M. de Haan,
Leren klinisch denken
Editie02 2014
Auteurs
A. J. J. A. Scherpbier,
Onderwijs over complementaire behandelwijzen in de medische opleiding
Editie02 2014
Auteurs
P. A. van Dijk,E. M. W. Spee,
+2
E. van Rijswijk,E. van Rijswijk & W. J. M. J. Gorgels,
De kunstenaar en de dokter
Editie02 2014
Auteurs
Jan Dequeker,
Volwaardige coassistentschappen kunnen al in het derde studiejaar beginnen
Editie02 2014
Auteurs
E. W. M. T. ter ter Braak,H. G. Gooszen,
Hoe kan medische kennis het beste beklijven?
Editie02 2014
Auteurs
H. P. A. Boshuizen,
De rol van het Digitaal Kenniscentrum Seksespecifiek Medisch Onderwijs bij de integratie van sekse in het medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
L. J. L. Mans,P. Verdonk & A. L. M. Lagro-Janssen,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet