Via deze pagina kun je eenvoudig en gestructureerd zoeken naar artikelen binnen onze kennisbank. Gebruik de zoekfunctie om snel het juiste artikel te vinden.
Filter artikelen
Editite
Category
Zoeken
1352 artikelen
De stethoscoop: meer dan alleen een statussymbool
Editie02 2014
Auteurs
P. M. J. Stuyt & D. Th. Sleijfer,
Virtual Reality (VR) simulation for laparoscopic cholecystectomy: the process of validation and implementation in the surgical curriculum outlined.
Editie02 2014
Auteurs
Marlies Schijven,
Beoordeling geschiktheid voor het medisch beroep: gericht op uitsorteren of op geschikt maken voor het beroep?
Editie02 2014
Auteurs
O. Hokwerda,
Onvoldoende gebruik in de huisartsenopleiding van de lijst met eindtermen van medische problemen
Editie02 2014
Auteurs
J. Michels,A. Derese,
+2
R. Remmen,D. Leroy,
Wel een schakeljaar in de basisopleiding geneeskunde
Editie02 2014
Auteurs
W. P. J. van Oosterhout,M. Morsink,
Studenten die als docenten optreden? Over onderwijsstages en peer teaching in het medisch opleidingscontinuüm
Editie02 2014
Auteurs
J. ten Cate,
HOOG ingezet
Editie02 2014
Auteurs
Cees van der Vleuten,
De structuur van een consult – onderwijs en praktijk
Editie02 2014
Auteurs
M. Terluin,M. E. Andeweg,
+2
P. M. Boendermaker,J. Pols,
Het toelatingsexamen ‘ Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: een analyse op het niveau van vakken en universiteiten
Editie02 2014
Auteurs
T. Buyse,F. Lievens,
Men neme tien deelnemers en één moderator … Het recept voor het uitvoeren van focusgroeponderzoek
Editie02 2014
Auteurs
P. M. Boendermaker,M. E. Schippers,
+1
J. Schuling,
Leiden korte-casustoetsen tot andere denkprocessen dan feitenkennisvragen
Editie02 2014
Auteurs
M. M. Verheggen,L. W. T. Schuwirth,
+3
H. P. A. Boshuizen,G-J Dinant,C. P. M. van der Vleuten,
De cursus communicatie en samenwerking voor arts-assistenten heelkunde
Editie02 2014
Auteurs
J. Wouda,H. B. M. van de Wiel,
+2
R. P. Zwierstra,R. T. Ottow,
Communicatievaardigheden leren met COO; mogelijkheden en beperkingen in vergelijking met conventioneel onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
R. L. Hulsman,
Medici en musici
Editie02 2014
Auteurs
Richard H. C. Zegers,
Samenhang gedrag van huisartsopleiders met de door aios beleefde effectiviteit van de huisartsenstage
Editie02 2014
Auteurs
G. Locher,A. H. Blankenstein,
Nieuw bestuur voor het CBOG
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
De 4-tot-10 verwacht niveau-schaal (410VN-schaal) bij persoonlijke beoordelingen
Editie02 2014
Auteurs
J. ten Cate,E. W. M. T. ter Braak,
+1
J. Frenkel & A. C. van de Pol,
Cursussen, congressen en symposia
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Referaten
Editie02 2014
Auteurs
LW Roberts,TD Warner,
+4
D Carter,E Frank,L Ganzini,C Lyketsos,
Lacunes in Raamplan 1994: aanvullende eindtermen rond chronisch zieken
Editie02 2014
Auteurs
J. Pols,J. van der Griend,
Meningen over het ideale co-assistentschap
Editie02 2014
Auteurs
G. R. Vink,D. R. Witte,
+2
E. J. S. M. Blenke,R. R. van Dijk,
Het ritme van de tijdsbesteding van de PGO-student
Editie02 2014
Auteurs
M. W. M. Jongbloets,D. H. J. M. Dolmans,
+2
R. J. I. Hoogenboom,H. A. P. Wolfhagen,
Junior Scientific Masterclass. Groningse professionele kweekvijver om studenten tot artsonderzoeker op te leiden
Editie02 2014
Auteurs
Jan Dequeker,
De NVMO in de jaren 2007-2012: beleidsvisie voor een volwassen vereniging
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
Vijfendertig jaar Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Olle ten Cate,
&
Editie02 2014
Auteurs
J. W. Briët & J. A. Mazel,
NVMO-congres 2006
Editie02 2014
Auteurs
Jan van Dalen,
Viva in vivo assessment (VIVA) Toetsing van het handelen van artsen en studenten door observatie in de klinische praktijk
Editie02 2014
Auteurs
P. Ram,S. Hobma,
+1
K. Aretz,
Gespreksvaardigheden toetsen met de computer: de ontwikkeling van een toetsmethode voor preklinische geneeskundestudenten
Editie02 2014
Auteurs
R. L. Hulsman,A. M. Hoos,
Onderwijsvernieuwing als beleidsinstrument. Over de modernisering van de medische vervolgopleidingen.
Editie02 2014
Auteurs
A. de Bont,I. Wallenburg,
+4
M. J. Heineman,S. J. van Luijk,J. A. A. M. van Diemen-Steenvoorde,F. Scheele & P. Meurs,
Kunst, literatuur en dokters zonder een goed glas wijn
Editie02 2014
Auteurs
Ignace Schretlen,
Het zelfoordeel van buitenlandse artsen over hun VWS-assessment-competenties bij de start van de opleiding geneeskunde in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
P. G. P. Herfs,L. Kater & J. R. E. Haalboom,
Canon van medisch onderwijs
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
In-training assessment in an undergraduate clerkship. Feasibility, reliability, effect on learning environment
Editie02 2014
Auteurs
Bohn Stafleu van Loghum,
Raamplan 2001
Editie02 2014
Auteurs
Albert Scherpbier,
FTO is … twee handen op één buik. Een reis begint met de eerste stap
Editie02 2014
Auteurs
S. Pans,A. de Boer,
+2
T. B. Voorn,T. H. C. Damen,
Multiprofessioneel onderwijs: een haalbaarheidsonderzoek
Editie02 2014
Auteurs
A. M. M. Verbeek-Weel,J. C. M. Metz,
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
Editie02 2014
Auteurs
N. Hylkema,C. A. A. H. Prince,
+2
C. P. M. van der Vleuten,A. J. J. A. Scherpbier,
Schriftelijke toetsen voor klinische probleemoplosvaardigheden: een overzicht
Editie02 2014
Auteurs
Johan Beullens,H. Jaspaert,
Lezen van studieboeken
Editie02 2014
Auteurs
Th. J. ten Cate,
De student als observator en feedbackgever voor docenten: een procesevaluatie
Editie02 2014
Auteurs
R. E. Stalmeijer,W. de Grave,
Nieuwe regelgeving voor de medische vervolgopleidingen. Opleidingen worden beter en leuker
Editie02 2014
Auteurs
O. P. Bleker,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
P. M. J. Stuyt,
Reanimatieonderwijs in Nederland
Editie02 2014
Auteurs
C. van Weel,
Redactioneel
Editie02 2014
Auteurs
Lia Fluit,
Werkgroep Docentprofessionalisering van de NVMO
Editie02 2014
Auteurs
Secretariaat NVMO,
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
Editie02 2014
Auteurs
W.S. de Grave,H.P.J. Witteman,
In memoriam prof. dr. Berend Oeseburg (1939-2000)
Editie02 2014
Auteurs
Herman van Rossum,
Het volgen van een training gynaecologisch en/of andrologisch onderzoek: kenmerken van wel- en niet-deelnemende studenten
Editie02 2014
Auteurs
E. E. M. Kerkhofs,L. A. T. Jansvedel,
+6
A. J. J. A. Scherpbier,J. van Dalen,J. Havas,H. Kruseman,B. H. Verhoeven,G. M. Verwijnen,
Een rijk geschakeerd palet
Editie02 2014
Auteurs
Benno Bonke,
Publication pagination
Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet