Heilige huisjes

19 en 20 november in Online

Abstracts

Best practices en verbeterpunten van de toepassing van zelf regulatie in het onderwijs in academische vorming in Epicurus zullen worden besproken. Aanbevelingen die op basis van de best practices zijn geformuleerd worden gepresenteerd.

Anders denken en doen in je rol als docent in interprofessionele leerwerkplaatsen
  • Auteurs A. Hoeve, N. Scherpbier, W. Kuijer-Siebelink,
Keep busy or get centered? Lessen uit de COVID-19 periode.
  • Auteurs A Van 't Spijker, R.J. de Jongh,
Beter is de vijand van goed: een workshop voor perfectionisten.
  • Auteurs D. Roosdorp, J. Jeltes, J.J.S. v.d. Kreeke, M.V. . Matulewicz, V.J. Selleger,
Het proces van zelfregulerend leren in de klinische omgeving: inzichten uit een longitudinaal onderzoek bij erkende medische specialisten.
  • Auteurs K Cuyvers, P Van den Bossche, V. Donche,
De rol van co-regulatienetwerken in het zelfregulerend leren van geneeskundestudenten tijdens coschappen.
  • Auteurs D Sluijsmans, D. Bransen, E. Driessen, J. Donkers, M. Govaerts, P Van den Bossche,
Ervaringen met “EBM in de praktijk”-onderwijs in het ErasmusMC
  • Auteurs N. Aarts, P.W. Moorman, R.K. Los,
Effectiviteit Blended Learning en de rol van formatief toetsen
  • Auteurs E. Stronkhorst, L. Roossien,
De Digitafel als hulpmiddel voor medisch ethisch onderwijs
  • Auteurs E.L.M Maeckelberghe, R.W. van der Molen,
Welke impact heeft een gedwongen omschakeling op de opvattingen van docenten en studenten over online leren?
  • Auteurs I.Z. Zink, K.A. Alen, S. Van Laer,
Diversiteit en inclusie in het geneeskundecurriculum: hoe maak je dat zichtbaar?
  • Auteurs E. Beune, H.B. Lont, I. Swets, J.L. Suurmond,
Docentprofessionalisering van coaches werkzaam binnen de leerlijn Professionaliteit voor Geneeskunde en Biomedische Wetenschappen
  • Auteurs A.E. van Ede, G.J.M. Smeets, M. Gils, P.J.M. van Gurp, R.P.B. Reuzel, S. Heemskerk, W.J.M.J. Gorgels,
Samen beslissen: hoe doe je dat en hoe leer je dat?
  • Auteurs PLP Brand,
Beroepskeuze: hoe maak jij dé keuze?
  • Auteurs M Groen, M.C.E. van Ruissen, S Sandkuyl, S. Kootstra,
De planeet als patiënt.
  • Auteurs A. Nusselder, J. Mattijsen, L. Warmerdam,
WORDEN NET AFGESTUDEERDE ARTSEN BETERE VOORSCHRIJVERS GEDURENDE HET EERSTE JAAR NA AFSTUDEREN? EEN INTERNATIONALE LOGITUDINALE COHORT STUDIE
  • Auteurs A. Dupont, B. Janssen, D. Brinkman, E.M. Donker, F. van Rosse, G. Dumont, I. de Waard-Siebinga, J. van Smeden, L.E.J. Peeters, M.H.M. . Hessel, P.G. Jorens, R. Goorden, T. Christiaens, W. Knol,
Belemmerende en bevorderende factoren voor AIOS om hun toekomstige rol als medisch specialist in het oncologisch multidisciplinair overleg aan te leren Een kwalitatieve studie
  • Auteurs C.H.M. van der Meulen, G.J. Hesselink, I.M.E. Desar, J.E.W. Walraven, J.J.M. van der Hoeven, R.H.A. Verhoeven, V.E.P.P. Lemmens,
‘The right person doing it’ Hoe profilering van de AIOS in medisch onderwijs near-peer teaching kan bevorderen
  • Auteurs L.L.F.G. Valke, M. Vlenterie, P.J.M. van Gurp,
Crossing Boundaries in Acute Care – Evaluatie coschap Spoedeisende Geneeskunde Radboudumc gericht op optimalisering van de transfer van curriculum naar beroepspraktijk
  • Auteurs A. Baten, C.J.A. van der Poort, M.E.B. Morsink,
Hoe zien zorgprofessionals de toekomst van hun opleidingspraktijk?
  • Auteurs A.M. Landstra, J.J. Koksma, M.J.M. Verhees, R. F. J. M. Laan, R.E. Engbers,
Klinisch redeneren op de werkplek: wat is er nodig?
  • Auteurs B.J.J.W. Schouwenberg, C. R. M. G. Fluit, L.I.A. Ruczynski, M.H.J. van de Pol, R. F. J. M. Laan,
bekijk alle abstracts
Banner
Banner
Banner

Zorgverleners voor de wereld van morgen

15 en 16 mei Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee