Heilige huisjes

19 en 20 november in Online

Abstracts

Best practices en verbeterpunten van de toepassing van zelf regulatie in het onderwijs in academische vorming in Epicurus zullen worden besproken. Aanbevelingen die op basis van de best practices zijn geformuleerd worden gepresenteerd.

Feedback: ontdek uw heilige huisjes en kom tot nieuwe inzichten
  • Auteurs J.H.M. Juffermans - van der Meer, Y. Hilhorst-Hofstee,
Heilig huisje: loting vs decentrale selectie
  • Auteurs A. van Dulmen, E. de Haan, E.G.M. van Geffen, M. van Leeuwen,
Grenzen overgaan is nog niet zo gemakkelijk!
  • Auteurs A. Visser, E.W.J. Joosten, H. Calsbeek, P.J. Van Gurp,
Waarom hebben aios een voorkeur voor paternalistische besluitvorming? Een interviewstudie
  • Auteurs E.M. Driever,
Interprofessioneel farmacotherapie onderwijs: een systematische review
  • Auteurs J. Tichelaar, M.A. van Agtmael, M.C. Richir, M.O. Reumerman, R. Sultan,
De adaptatie en validatie van een instrument om autonomie-ondersteuning in geboortezorg-consulten te observeren.
  • Auteurs A. van Hecke, C. Verhoeven, J.M. Kors, L. Martin, S.M. Peerdeman, V. Duprez,
Uitwisselen van ervaringen tijdens het coschap huisartsgeneeskunde: onderwerpen en leeropbrengsten
  • Auteurs A. W. M. Kramer, C.W. Walinga, G.T.J.M. Essers, P.C. Barnhoorn,
Interdisciplinaire minor Healthcare communication, management and organization: Perspectiefwissel stimulans voor toekomstbestendige zorg
  • Auteurs H Das, H Hess, M.H.J. van de Pol,
F2F versus online anamnesetraining
  • Auteurs A Van 't Spijker,
De curriculumhervorming van Geneeskunde aan de KU Leuven
  • Auteurs B.B. Bammens, D.V.R. Van Raemdonck, H.G. Geuens, P.H. Herijgers, P.R. Ryckaert,
Moreel beraad als instrument om de aanpak van probleemstudenten te bepalen
  • Auteurs M.C. Mak-Van der Vossen, U.M.H. Klumpers, Y. Voskes,
Het creëren van een kwaliteitscultuur gericht op het leren van toetsen
  • Auteurs G.J. Bok, L.H. de Jong, L.H. Schellekens,
“Elkaar aanspreken op”, feedback geven en ontvangen: makkelijker gezegd dan gedaan!
  • Auteurs B. Doorn, J.M. Sieben, M. M. Verheggen, M.I. Kruithof, N. van den Akker,
Live online communicatiepractica met acteurs: een haalbare uitdaging.
  • Auteurs D. Roosdorp, F.I. Ormel, J. J. S. van de Kreeke,
Ontwikkeling en validatie van de QUICK (QUality Instrument for ClerKships): een compact meetinstrument om de kwaliteit van coschappen te beoordelen.
  • Auteurs C.M. Haring, I.M. Nijholt, J. Schönrock-Adema, N.J.E. Oostdijk, P.L.P. Brand, S.J. Post,
Verborgen in het zicht: wisselende effecten van een hogere prestatienorm op studievoortgang van verschillende groepen geneeskundestudenten
  • Auteurs A.M. Woltman, K.M. Stegers-Jager, V.M.A. Broks, W.W. van den Broek,
Onderzoek naar evidence-based geneeskunde onderwijs in de ouderengeneeskunde: Wat artsen in opleiding vinden van de wetenschap en een verplicht wetenschappelijk leeronderzoek
  • Auteurs B.W.C. Ommering, J.T. van der Steen, W.H. Tong,
De ‘caring’ identiteit: dokter worden voor de oudere patiënt
  • Auteurs A. Moll-Jongerius, A. W. M. Kramer, K. Langeveld, W.P. Achterberg,
Infectieziektebestrijding in het geneeskundecurriculum: wat weten basisartsen en welk onderwijs krijgen ze?
  • Auteurs M Jambroes, M.C. Seeleman, M.L.A. de Hoog, N.M. van den Berg,
Effectieve team ontwikkel interventies: transformatie van een gewone verpleegafdeling tot een interprofessioneel werkende en lerende afdeling
  • Auteurs D.Z.B. . van Asselt,
bekijk alle abstracts
Banner
Banner
Banner

Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet

28 en 29 mei 2026