PME Volume 9, Issue 2

April 2020 - jaargang 8
Banner

Het tijdschrift publiceert sinds 2012 één doorlopend deel (volume) en nummer (issue) per jaar. Artikelen worden beschikbaar gesteld zodra ze klaar zijn om onnodige vertragingen bij het openbaar maken van de inhoud te voorkomen.

Artikelen in deze editie

The academic hedge Part I: Modal tuning in your research writing
  • AuteursLorelei Lingard
Evaluation of the effect of a new clinical reasoning curriculum in a pre-clerkship clinical skills course
  • AuteursArati KelekarNelia Afonso
Bridging the gap: Responding to resident burnout and restoring well-being
  • AuteursAna HateganTara Riddell
Development of a CanMEDS-based instrument for evaluating medical students’ perceptions of the key competencies of a socially accountable healthcare practitioner
  • AuteursClaudia NaiduSteve ReidVanessa Burch
Students’ perceptions of learning environment and their leisure-time exercise in medical school: Does sport background matter?
  • AuteursAmber MosewichJanelle SloychukOksana Babenko
Developing occupational therapists’ capabilities for decision-making capacity assessments: how does a support role facilitate workplace learning?
  • AuteursChristy NobleJanine MatusSharon Mickan
Knowledge, skills and beetles: respecting the privacy of private experiences in medical education
  • AuteursAnne de la CroixJohn SkeltonMario Veen
Correction to: The do’s, don’ts and don’t knows of establishing a sustainable longitudinal integrated clerkship
  • AuteursAnn Ann PonceletIan CouperMaggie BartlettPaul Worley
Banner
Banner
Banner

Gelijke kansen in het gezondheidszorgonderwijs

16 en 17 mei Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee