Heilige huisjes

19 en 20 november in Online

Abstracts

Best practices en verbeterpunten van de toepassing van zelf regulatie in het onderwijs in academische vorming in Epicurus zullen worden besproken. Aanbevelingen die op basis van de best practices zijn geformuleerd worden gepresenteerd.

Haal jij al alles uit jouw onderwijsmomenten?
  • Auteurs J.A. Stouthard, M.E. Boer,
Programmatisch toetsen: “intermediate stake decisions’ als schakel voor een faire beoordeling?
  • Auteurs G.T.J.M. Essers, M. H. Sagasser, N.J.J.M. Mastenbroek,
Motiveren kun je leren! Hoe de Self-Determination Theory kan helpen om onderwijs in wetenschappelijke vorming nog effectiever te maken
  • Auteurs A.J.H.M. Houben, B.W.C. Ommering, F. W. Dekker, M. Diepeveen,
Onderwijs over gezamenlijke besluitvorming met de Digitafel
  • Auteurs H. B. M. van de Wiel, J.C. Wouda, R. Kammenga,
Bekwaam verklaren voor onderwijs- en opleidingstaken: (hoe) kan dat?
  • Auteurs E.E. van Dijk, H. Mulder, H.J. Krouwel, J.M.E. van Bruggen,
Filosofische rondetafelsessie – heilige huisjes afbreken en opbouwen
  • Auteurs A. de la Croix, M. Veen, S.P.C. Schaepkens,
Beter leren door gebruik van visualisaties
  • Auteurs M. Versteeg, R. Burgerhout - van Turennout,
Feedback: ontdek uw heilige huisjes en kom tot nieuwe inzichten
  • Auteurs J.H.M. Juffermans - van der Meer, Y. Hilhorst-Hofstee,
Het creëren van een kwaliteitscultuur gericht op het leren van toetsen
  • Auteurs G.J. Bok, L.H. de Jong, L.H. Schellekens,
Hoe stevig staat het heilige huisje van de 6-jarige opleiding geneeskunde nog?
  • Auteurs A.E. van Ede, I.J. van Wijk, M.A. Westerhof, M.J.T. Gerhardus,
Het hoe-wie-wat-waar van opleiden voor grensoverschrijdende zorg in Europa
  • Auteurs D.M.L. Verstegen, J.A. Beuken,
Omgaan met je supervisor; schoppen of koesteren? Kletspraat of werkbare feedback?
  • Auteurs A. Oudshoorn, H. Van Gent, I.S. Antonescu, L. Bulstra, W. Van Blitterwsijk,
Anders denken en doen in je rol als docent in interprofessionele leerwerkplaatsen
  • Auteurs A. Hoeve, N. Scherpbier, W. Kuijer-Siebelink,
Samen beslissen: hoe doe je dat en hoe leer je dat?
  • Auteurs PLP Brand,
Hoe kunnen onderzoekers een persoonsgerichte benadering gebruiken voor onderzoek naar medisch onderwijs
  • Auteurs A. de la Croix, A.S. Koster, J Grijpma, J Kors, M. Mak – Van der Vossen, R.A. Kusurkar, S. .M. .E. van der Burgt,
Digitale onderwijsvormen in het medisch onderwijs
  • Auteurs G.J. Schenk, K.E. Ebels, M.A. Rolvers,
Waardevolle reflectie stimuleren: hoe en met welk effect?
  • Auteurs M. . Huiskes, M. van Braak, M. Veen,
Hoe kunnen we een professionele cultuur binnen onze gezondheidszorgopleiding stimuleren?
  • Auteurs G. Tsakitzids, I. Wyns, K. Reefman, M.C. Mak-Van der Vossen, S. Spee,
NVMO commissie Professionaliteit: dromen van een curriculum Professionaliteit en dat ook waarmaken!
  • Auteurs I. Rupp, M.C. Mak-Van der Vossen, M.S. Visser, N.J.J.M. Mastenbroek, P. van Gurp, P.C. Barnhoorn, R. L. Hulsman, S. Pronk, U.H.M. Klumpers, W. N. K. A. van Mook,
Hoe verbind je verschillende leerdoelen in jouw onderwijs met elkaar? De rode draad casus.
  • Auteurs E. Tanck, M. Holla, M.W.J.L. Schmitz,
bekijk alle abstracts
Banner
Banner
Banner

Zorgverleners voor de wereld van morgen

15 en 16 mei Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee