Heilige huisjes

19 en 20 november in Online

Abstracts

Best practices en verbeterpunten van de toepassing van zelf regulatie in het onderwijs in academische vorming in Epicurus zullen worden besproken. Aanbevelingen die op basis van de best practices zijn geformuleerd worden gepresenteerd.

Bekwaam verklaren voor onderwijs- en opleidingstaken: (hoe) kan dat?
  • Auteurs E.E. van Dijk, H. Mulder, H.J. Krouwel, J.M.E. van Bruggen,
Dit moet je als basisarts kunnen, toch?
  • Auteurs A. van de Ven,
Professioneel gedrag in de masterfase; een geïntegreerde aanpak als kracht! Of toch niet?
  • Auteurs E.M. Walter,
Burn-out en bevlogenheid van promovendi in de geneeskunde
  • Auteurs A. Wouters, A.S. Koster, J Wilschut, M. Mak – Van der Vossen, R.A. Kusurkar, S. .M. .E. van der Burgt, U. Isik,
Docentparticipatie bij een curriculumhervorming
  • Auteurs B.B. Bammens, D.V.R. Van Raemdonck, H.G. Geuens, P.H. Herijgers, P.R. Ryckaert,
Coachingstraject voor ANIOS
  • Auteurs J.E.C. van Steenhoven, M.S. van Schelven,
Zeven Tips om Effectieve Leerstrategieën te Leren
  • Auteurs A.B.H. de Bruin, F. Biwer, M.G.A. oude Egbrink, S. Schreurs,
Team-Based Learning (TBL): Elke fase telt?
  • Auteurs L. Roossien, R. de Vos, T.B.B. Boerboom,
Een nieuw meetinstrument voor het opsporen van verstoringen in mentaal welzijn onder AIOS
  • Auteurs J.K.G. Wietasch, M. Londema,
EPA’s en professionele identiteitsvorming van coassistenten
  • Auteurs A.E. Bremer, C. R. M. G. Fluit,
Activerend en zelfregulerend onderwijs in Epicurus: ontwikkeling en toepassing van een instrument voor het beoordelen van zelfstudie-opdrachten
  • Auteurs G.W.G. Spaai, I.M. De Graaf, J.A.M. Bramer, J.L. Suurmond, K.R. Timmermans, T.T. Boel,
Filosofische rondetafelsessie – heilige huisjes afbreken en opbouwen
  • Auteurs A. de la Croix, M. Veen, S.P.C. Schaepkens,
Van Heilig huisje tot Huis op zand: IPE van tekenbord tot implementatie.
  • Auteurs A. Peters, J. Tichelaar, M.O. Reumerman, R. Sultan,
De arts als gezondheidsbevorderaar: Hoe zo? En, hoe dan?
  • Auteurs C.E. Serlie, K. Langeveld, M. Houtlosser, V. Nierkens,
What Do Mentors See in the Mirror? Identifying Individual Mentoring Beliefs
  • Auteurs A.R. Artino, E. Vanassche, E. W. Driessen, L.M. Loosveld, P.W.M. van Gerven,
De invloed van context op het implementeren van transnationale curriculum innovatie projecten
  • Auteurs A. D. C. Jaarsma, A. Winter, E. . Helmich, F. Velthuis, M. de Carvalho Filho,
Virtual Reality binnen de Medische Vervolgopleiding
  • Auteurs E. Tan, G.C.M. Claessen, J. Velers, T. Coolen,
Het leren van gezamenlijke besluitvorming in de klinische praktijk
  • Auteurs G.J. Olthuis,
Verder dan het medische model: anders denken over leren en onderwijzen in medisch onderwijs
  • Auteurs M. van Braak,
Adaptief Leren: One Size Does Not Fit All
  • Auteurs E. van Venrooij, M.M. van Wermeskerken,
bekijk alle abstracts
Banner
Banner
Banner

Toekomstbestendig onderwijs: op naar een duurzame planeet

28 en 29 mei 2026